Tonio Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 ManOwar Eller enda bedre; Tonio. Lenke til kommentar
nree Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Mye bra forslag, takker for di.Takker også for flere.... Har du ikke nok nå snart da? Kan du ikke finne topp 3 elns? Skulle hatt noen som klinger bra og som ser bra ut forran eit nick... Tonio|GoGGen ser ikke like bra ut som NsF|GoGGen osv.. EDIT: også må det jo passe med hjemmesiden... http://evilelite.moo.no/ (Offesielle side) http://goggen.simplemachines.no/side (Under konstruksjon) Endret 8. oktober 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Skulle hatt noen som klinger bra og som ser bra ut forran eit nick... [sym3tric Symbols] GoGGen Sym3tric Symbols|GoGGen Symetric Symbolz - GoGGen Klinger bra det der, synes jeg da Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hva med "We_ArE_tEh_1337Cr3w_KlAn.RoG" ? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 tja.. eller "W3 W1LL k1ck ur 4zz, S0 w4tCh 0uT" {[WWKU4SW0]}-GoGGen Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Det er vel greit med et navn som på sett og vis gjenspeiler mentalitet og livsstil til medlemmene? På norsk: Vangsgutane Jodlarane Dei framifrå sprettertskytarane Internasjonalt: Pyjama Warriors Candybar Kings Nerds of Norway ... bare noen forslag. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Det er vel greit med et navn som på sett og vis gjenspeiler mentalitet og livsstil til medlemmene? ironi gutten min Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Det er vel greit med et navn som på sett og vis gjenspeiler mentalitet og livsstil til medlemmene? ironi gutten min Det var ikke et svar til deg, men en innledning til mine forslag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) CDRKMR-Lurifax "Se Der kommer"-Lurifax hoho, den var laber. But so is CS! gl Endret 9. oktober 2005 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 uhm. hva med "Team Fleinsopp" eller "The Fotsopp squad" eller whatev. Lenke til kommentar
nree Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Nerds of Norway passet bra... Høre med clanleader Lenke til kommentar
nree Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Det blir ganske sikkert Nerds of Norway Takker... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Det blir ganske sikkert Nerds of Norway Takker... For en teit tråd. Lenke til kommentar
nree Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Nerds of Norway Du har fått forslaget ditt på ein splitter ny beta klanside: http://goggen.simplemachines.no/side/ Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Nerds of Norway Du har fått forslaget ditt på ein splitter ny beta klanside: http://goggen.simplemachines.no/side/ Ooops. Glemte jeg å si at jeg tar tusen kroner i konsulenthonorar? (Sender bankkontonr. på PM.) Tusen takk! Bare fleiper. Men jeg synes faktisk Pyjama Warriors er enda tøffere. Så kunne dere konsekvent stille på Lanparties og konkurranser i rosa pysjamaser. DET hadde vært merkevarebygging, det! Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Nerds of Norway! Blir [NoN]in-game!? :!: Lenke til kommentar
nree Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Vt-iversen: NoN ja hilram: Vi bor spredt rund i hele Norge (De ligger bare 2 members ute på nettsiden men vi er 5 siden jeg ikke har fått info fra di andre enda) Eneste mulighet måtte være på TG men det blir ikke med det første.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå