x-ray-cat Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Er det noen som vet hvordan ATI radeon 9800t er i forhold til det jeg hadde før? Det var et Nvidia geforce TI 4600 128 mb ram. Tenker da både på forkjell i pris og i kvalitet. Av en eller annen grunn er det to drivere til kortet under enhetsbehandling. EN driver det står secondary på. Sikkert siden det er ATI RADEON 9800 SE. Det finnes også et som heter ATI RADEON 9800 og et som heter ATI RADEON 9800 pro. Noen som vet hvordan en kan finne ut hvilket av disse forskjellige grafikkbrikkene som er på kortet og hvem som er produsent av kortet? Finnes det et program til dette? Har testet med cpu-z og sandra. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Kortet har støtte for to skjermer, derfor står det slikt i enhetsbehandlig http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en > Skjerm > GPU Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 9800 kortet er uansett en del bedre enn det gamle jah Lenke til kommentar
x-ray-cat Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 9800 kortet er uansett en del bedre enn det gamle jah Den norske kjøpsloven med reklamasjonsrett er fin å ha når garantien på tre år akkurat har gått ut Lenke til kommentar
x-ray-cat Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Programmet lister kun info om selve kortet og GPU'en. Jeg etterlyser et program som forteller meg hvilken produsent som står bak kortet. F.eks. Sapphire ol. Noen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 9800 kortet er uansett en del bedre enn det gamle jah Den norske kjøpsloven med reklamasjonsrett er fin å ha når garantien på tre år akkurat har gått ut joda, sikkert fin den, men det er fortsatt produsentene som "innvilger" reklamasjonen da Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Skal du finne ut hvilkn produsent det er så må du nok sjekke fysisk på kortet, kan hende det står på kjøleren eller lignende, kan også være ett klistremerke osv bakpå som forteller deg det... Lenke til kommentar
x-ray-cat Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Skal du finne ut hvilkn produsent det er så må du nok sjekke fysisk på kortet, kan hende det står på kjøleren eller lignende, kan også være ett klistremerke osv bakpå som forteller deg det... Ja, men jeg tror vi har en bedre kjøpslov her enn f.eks. i Sverige. Fikk inntrykk av han svenske kundeservice-fyren jeg snakket med at Sverige ikke hadde kjøpslov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå