Crybaby Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Den gjør det. Kan ta alt fra 5 timer til 5 minutter etter oppstart, så bare skur den seg tvert av og ingenting dukker opp på skjermen hvis jeg skrur den rett på igjen, så jeg må vente sånn ca. 15 min. Har scannet dataen for virus og spyware, men den bare fortsetter med dette og har gjort det den siste delen av uka. Jeg aner ikke hva som er galt, alt sitter som det skal, ikke noe galt med strømmen eller noe. Når jeg bruker dataen går den helt fint, men så plutselig slår den seg av. Hjelp? Endret 30. september 2005 av Crybaby Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Akkurat hatt en pc til service som hadde samme problem. Denne hadde hovedkort som var ustabilt. Lenke til kommentar
Crybaby Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Oki. Kanskje jeg skulle få sjekket dataen. Tusen takk. :!: Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Da har du et strømforsynings problem , se om du har noe rusk , høgre mus på min datamaskin> behandle >x2 på event viewer> se om du finn raude krossen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå