l0l89 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg har kjøpt en "DELL inspirion 9300" til 23000. Den er helt tipp topp! Men her om dagen da jeg skulle skru på pcen var skjermen helt kornete, det var umulig å lese hva som stod eller noe. Men jeg tokk bare skjermen fram og tilbake og så ble skjermen svart og tilbake til det normale! men akkurat nå så skjedde det samme, men nå er den sånn konstant! og jeg er avhengig av pcen, jeg trenger den helst idag! Jeg har prøvd å restarte den uten hell. har også setta ned oppløsninga fra 1920x1200 til 800x600,og da er skjermen ok å se på,men det funker ikke med den høyeste oppløsningen! Så jeg lurer på hva som er galt? Takker for svar Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Sjekk under enhetsbehandling om alle komponentene dine har sine drivere i god behold. Lenke til kommentar
l0l89 Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 driverene skulle være fine de! men nå i det siste når jeg ska til å spille CS: S ,så har jeg fått opp en melding at driveren er "out of date" en akn jeg laste ned en ny driver? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Det er fordi Steam har oppdatert no' greier her og der Lenke til kommentar
l0l89 Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 men va er galt? jeg kan ikke sitte med en 800x600 oppløsning! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hvorfor sier du at oppløsningen er gal når du faktisk kan sette oppløsning til 1920x1200? Det vil jo si at det ikke er noe galt med oppløsningen. Da er det noe annet som er galt. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hvorfor sier du at oppløsningen er gal når du faktisk kan sette oppløsning til 1920x1200? Det vil jo si at det ikke er noe galt med oppløsningen. Da er det noe annet som er galt. Alle er ikke like datakyndige, og når en oppløsning funker og ikke en annen kan kanskje de som ikke har så mye peil begynne og lure om det har noe med det og gjøre. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Og hva er poenget ditt? Når han snakker om drivere osv så virker det som han greie på pc. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Anbefaler deg å ringe Dell, det kan være noe hardware trøbbel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå