Jarmo Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 http://www.evolicious.com/corvette-crash.html Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Temmelig sykt. Det så ut som at bilen ble redusert til ingenting, men så plutselig så jeg den fare langt utpå jordet der. Jeg var helt sikker på at føreren var død inntil jeg så ham sette seg opp. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Enkelte fortjener ganske enkelt ikke å leve. Det som forundrer meg er hvordan denne personen har klart å overleve sin egen idioti i så mange år. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Hvor mye er 160 mph? Uten å være helt for sikker tor jeg man skal gange 160 med 1,609. 1 Miles er 1,609km Edit: Er det bare jeg som hører at han duden som snakker sier at han kjører i 165 MPH? Hvis det er det som stemmer kjørte han i 265,485 km/t Endret 1. oktober 2005 av Ongabonga Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Helt sykt! det som kalles gullhår.... Lenke til kommentar
smetho Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Steike. Ja, den var drøy. Får håpe han setter pris på livet en periode nå Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hvor mye er 160 mph? 160 mph * 1,6 miles pr. km = 256 km/t Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Det er steinøks,det klippet der,men heldig var han jo uansett. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Fy flate så sjukt flaks! Han traff lastebilen akkurat sånn at bilen vart knust og han falt ut. Berre å stjele ein Corvette og kjøre frå Politiet i 250 km\t er galskap, men å prøve å kjøre slalom mellom trailerer? Som Manuel er inne på, han fortener nesten ikkje å komme i frå det i live. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Fy flate så sjukt flaks! Han traff lastebilen akkurat sånn at bilen vart knust og han falt ut. Berre å stjele ein Corvette og kjøre frå Politiet i 250 km\t er galskap, men å prøve å kjøre slalom mellom trailerer? Som Manuel er inne på, han fortener nesten ikkje å komme i frå det i live. kanskje ikke så lurt i USA nei...men her i norge så tror jeg du kunne ha klart å kjør fra purken da purken har mye tregere bilder her enn i USA.. Lenke til kommentar
Zamo Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Kjøre fra "purken"!? Noe av det dummeste du kan prøve å gjøre på smale kronglete norske veier. Det går hvertfall ikke med en Corvette som har en svingradius som ett rumpeakebrett, og som stort sette er beregnet for å kjøre fort på beine veier. Kunne kansje gått med en trimma Peugeot 206 eller nen liten blodtrimma fiat. Da måtte man kjørt bilen uten skilter, eller meldt den stjålet!? Best å holde seg rundt fartsgrensene! Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Han overlevde vel pga at han ikke hadde på seg belte tenker jeg, for da ble han mirakuløst slengt vekk fra bilen, og ikke rulle med den rundt utover... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Noen som klarer og se hvordan han fyker ut av bilen? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 har sett det på tv før.. helt sykt Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Noen som klarer og se hvordan han fyker ut av bilen? Ser det vel ikke for det skjer bak semi-traileren. Men når du ser bilen treffer bak på traileren, er det bakdelen som ødeleges. Så han har vel da sannsynligvis fulgt med fronten ut i ødemarken for så å falle bakover og gli på sanden og utrolig nok komme fra det. Men sånn hvis en tenker litt anderledes på det.. så er 160 MPH ca 250 km/t, og så må en regne med at den traileren kanskje kjører forrover opp mot 100 km/t. Så det blir jo som å treffe en vegg i 150, eller en front mot front i 75. Som vanligvis resulterer i stygge oppslag i VG og Dagbladet. Men det er jo folk som har overlevd det også Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Så det blir jo som å treffe en vegg i 150, eller en front mot front i 75. Det blir ikke det samme. Det som har noe å si, er hvor lang tid (og over hvor lang avstand) oppbremsingen skjer. Så 150 mot vegg, kan bli det samme som 150 mot bil. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) http://www.evolicious.com/evolicious/video/corvettecrash.wmv Embeded video kan henge seg. "Buckeye county" Endret 2. oktober 2005 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Helt sykt! det som kalles gullhår.... I ræva! det der er vilt..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå