Cilleron Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 ikkeno vondt ment, men er det litt mye å gjøre for moderatorene for tiden? jeg savner litt oppsyn i hardware -> nettverk... hvorfor er hardwaredelen og programvare delen av forumet så separert? det virker som mange nye forumbrukere ikke finner programvaredelen, og dermed poster i nærmeste "passende" hardware-kategori... Lenke til kommentar
toretors Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Foreslår dem hiver inn en snarvei til programvare-delen i hw-forumet. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg er enig i at en snarvei til underforumet "Programvare" burde legges til under "Hardware". Cilleron: Ser du tråder/poster som bryter retningslinjene, så er det bra å bruke -knappen. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Ja, er enig med Cilleron her. Nettverkskategorien er den delen jeg er mest aktiv i, og jeg har merket at den ofte overfylles av poster som ikke skulle vært der. Om en link til programvare-delen av forumet hadde hjulpet vet jeg derimot ikke.... Husker mine første dager som bruker; jeg fant rett og slett ikke resten av forumet så det ble som oftest til at jeg postet ting inn under den mest passende kategorien i hw-delen av forumet. Tror kanskje en del andre sliter med dette også nå. Endret 30. september 2005 av White Fox Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg vil si det er en meget god ide å ha en "Programvare"-link i listen over underforum til hardware.no..da vil MANGE flere finne fram til rett forum! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg støtter det forslaget. Kolonnen til venstre er lett å overse. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 men ikke en ENESTE moderator eller tilsvarende som har kommet med noe svar. jo, report-knappen har jeg brukt, men det er begrensa hvor mye man vil bruke den, jeg er redd for å bli oppfatta som masete. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Fra og med neste versjon av forumet er dette fikset. Alle forumene blir da listet opp. Av den grunn tviler jeg på at adminene gidder gjøre jobben 2x og fikse dette nå også, nå som frumet skal byttes ut "snart" Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 jeg har vært inne på area52, og det var IKKE tilfredsstillende... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 QUOTE (Cilleron @ 03/10/2005 : 13:21) jeg har vært inne på area52, og det var IKKE tilfredsstillende... Hvorfor ikke? For øvrig er det ikke noe problem at du sender inn mange rapporteringer, så lenge de er godt begrunnet. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 se denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=477030&hl= vi fortsetter diskusjonen der. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Enig med Cilleron. Det er fint dere er engasjert i og gjøre forumet bedre. Men da vi har to tråder som omhandler mye av det samme kan vi fortsette diskusjonen i tråden Cilleron linker til. Dette gjør det letter for begge parter da vi slipper og føre samme diskusjon i to forskjellige tråder Videre diskusjon tas her: Er forumet blitt for stort og uoversiktlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg