torkeldl Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Vil gjerne oppgradere PC'n min litt. Det jeg trenger er skjermkort, ram, cpu, hovudkort, og da antagligvis ny strømforsyning. Hva er det absolutt beste jeg kan få for rundt 5-6 tusen lappen? Vil gjerne ha et solid skjermkort. Endret 1. oktober 2005 av torkeldl Lenke til kommentar
torkeldl Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Sorry, men vil gjerne ha hjelp! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Blir litt over budsjettet ditt,men kommer likevel med dette oppsettet fra Komplett: Skjermkort:Gainward GeForce 7800GT. Rått skjermkort! Hovedkort:Abit AN8 SLI. CPU:AMD Athlon 64 3000+. Har du råd,så kjøp en større. Minne:Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 1024MB. PSU:bZerk 500W Strømforsyning. Pris:6900 kr. Lenke til kommentar
torkeldl Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Hvor stor er forskjellen mellom Gainward GeForce 7800GT og GTX? Ser GTX koster tusenlappen mer. Har et noe gammelt hovudkort: Asrock VIA KT400A/8237... Fungerer nye skjermkort på det? Jeg har Ati Radeon 9600xt, AMD XP 2800+, 512 ddr ram ( MÅ ha mer ).. Hva gir det best utslag i å kjøpe? Ny cpu, ram? Eller skjermkort, hk? Endret 1. oktober 2005 av torkeldl Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
celidog Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 @Ilpistino Du bumpet just en 5 år gammel tråd ^^ Lenke til kommentar
Palme Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Vil tippe trådstarter har fått oppgradert Lenke til kommentar
torkeldl Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Haha! Det fikk jeg.. Men nå må jeg oppdatere igjen! 4 år etter;) Har forresten en annen tråd der jeg blant annet ikke har fått svar på noe angående DDR2 og DDR3 ram.. Kikk innom: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1128747&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå