mr_lf Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Heihei! Jeg har en flott Dell X1. Veldig fornøyd med den, og den går som ei klokke. Men jeg har stilt meg i den hyggelig situasjonen at jeg kan få ny pc hvis jeg leverer Dellen til arbeidsgiver! Pcen kan må koste ca 15 000 eller mindre. Så jeg er i tvil om det er noe vits å bytte ut dellen. Har det kommet, eller kommer det nå(en-tre mnd) noe nytt til ca 15 000, som gjør at jeg bør bytte ut Dellen. Skal være 1280x768, og 12-13" skjerm. Syns tableter er snasene, men hvordan er kvaliteten på dem? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Hva med Sony Vaio? Kommer ikke de til Norge nå snart? Deres 13" er jo ganske sexy... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Drev en del research før jeg kjøpte min dell x1 for fire uker siden og fant ut at utenom vaio (som foreløpig ikke selges i norge), så var det ikke noen maskiner som fyllte mine behov. Så hvis jeg var deg så ville jeg nok ikke byttet pcen inn, ikke for 15000 i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå