B|sh0p Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Jeg har bestillt Canon Digital Ixus 330, men er ikke helt sikker på hva som er best mellom de to brødrene. Bør jeg avbestille ordren? 330 er dyrere enn V2 og har bedre zoom. Er det ikke noe mer? --eirik Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 330 er også større. Sannsynligvis blir du fornøyd med 330, og 330 kommer ofte noe bedre ut enn V2 i test nettopp på grunn av det større zoomomfanget. MLW Lenke til kommentar
JoDyHa Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 hei! Har nylig kjøpt ixus v2. Er virkelig fornøyd. Er ikke noen "storfotograf" selv så kameraet dekker alle mine behov. Ixus 330 er større enn v2, derfor kjøpte jeg V2 egentlig. Men først sjekket jeg nøye Ixus 300 opp mot Ixus v2, og fant ut av v2 var mitt kamera! V2 er veldig lite og kompakt og man kan faktisk ha det i lomma uten at det synes veldig. Ixus 300 har sikkert noen ekstra finesser, men så langt har v2, som sagt, vært helt genialt! Lenke til kommentar
B|sh0p Skrevet 19. august 2002 Forfatter Del Skrevet 19. august 2002 Det er forskjell på Ixus 330 og Ixus 300. 330 er den nye versonen som kom i mars, sammen V2. Men ellers,takk forsvar! --eirik Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Kjøte selv V2 nå i sommer... Grunnen til at JEG ikke kjøpte 330, var at V2 allerede sprengte budsjettet, så å legge i en tusenlapp til fristet ikke, selv om den har bedre zoom... Ixus kamerane er rett og slett morro å bruke(dog video funksjoen kunne tilbudt lengre opptaks tid..) -ZemteX Lenke til kommentar
B|sh0p Skrevet 24. august 2002 Forfatter Del Skrevet 24. august 2002 Å kunne ta opp video med et fotokamera er jo ganske sprøtt, men du må huske at når man spiller inn film på en brikke, tar det enormt med plass. Kjøp en 2GB brikke, så får du nok filma litt! :smile: --eirik Lenke til kommentar
knutinh Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 grunnen til at digitalkamera har så kort videotid er at flash minne har veldig treg skrivehastighet. Derfor må videoen lagres i en buffer av begrenset størrelse før den kan lagres i flash i etterkant. Større minnekort hjelper ikke på dette. Det eneste som hjelper er hvis produsentene utstyrer kameraene med større buffer, eller nyvinninger i flashteknologi gir større hastighet (paralelle busser?) K. [ Denne Melding var redigert av: knutinh på 2002-09-08 12:34 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå