Datacalibel Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Hei. Jeg regner med å kjøpe en Fujitsu Siemens Amilo M3438G. Lurer på om noen har hatt nye Fujitsu Siemens pc`er eller har. Ka syns dere om disse maskinene, er de verdt penga? Er de pålitelige? Er det mye problem med dem? Dette er noe jeg lurer på før jeg kjøpe en slik maskin. Lenke til kommentar
Galeroy Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg har akkurat samme maskina. Min klikket etter 3 uker, fikk den tilbake etter en måned, brukte den i en halv time. Så klikket den igjen. Men jeg er fornøyd med den, nydelig maskin. Lenke til kommentar
eivind04 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Hadde en amilo L1300, da den var 7 måneder klikket skjermen. Etter 5 uker krevde jeg ny pga for lang rep. tid. Så nå har jeg en Packard Bell easynote Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Er ikke dette andre emnet om det samme? Hvorfor bruker du bare ikke forrige emnet som du lagde igår? Jeg la ut faktisk ut en link til en brukertest også. Lenke til kommentar
therese84 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Du kan se på denne linken: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=450475 Vurderer selv å kjøpe en Amilo M4438 fra Itbutikken, her var den billig i forhold til andre steder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå