Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Gikk nettopp inn på VG for å lese de siste nyhetene. Så merket jeg at bakgrunnen var helt sort, (firefox med adblock ), så jeg åpnet i IE og sjekket. Det som møter meg er VG.no med en syk flashfil i bakgrunnen. VG har jo, slik alle vet, alt for mye reklame. Når går grensen egentlig? Tenk deg mormor og morfar. Modem og dampdrevet PC. De stakkarne vil bare lese nyhetene, men kommer sannsynligvis til å sitte der i 3 dager før de får opp noe nyttig. Så, hva syntes dere? Hvor burde grensen for reklame gå? Hadde det ikke vært for firefox med adblock hadde jeg aldri besøkt vg i det heletatt. Er greit de vil ha reklame, men når det blir så mye at det skremmer vekk leserne er det vel litt drøyt? EDIT: Leif Endret 30. september 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Den grensen har vel vg nådd for lenge siden. Gadd aldri å lese vg.no når jeg hadde isdn linja mi, håpløst å få lest noe som helst. Tok som regel votter og vinter får noe skjedde... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 JA jeg synes de kunne begrenset seg litt.. Sida ble i tillegg enda styggere enn den er også Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Er ikke noe problem å redigere hosts-fila, vet dere. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 jeg synes reklamen på vg suger balle og tiss Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Grusomt, synest at det var meir enn ille nok frå før. Lenke til kommentar
Hawk_72 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Den syns jeg var helt tragisk.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 De får sikkert plenty med penger for å ha den der så. Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Er det den Romeo og julie greia? Stygg er den hvertfall.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Er det den Romeo og julie greia? Stygg er den hvertfall.. Så sant, så sant. EDIT: Dyr var den nok også Endret 1. oktober 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Så det på IE på skolen. orka ikke lese på vg. blei distrahert av den stygge bakgrunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå