Gå til innhold

Trenger stor kabinett med plass til vannkjøling++

Anbefalte innlegg

Har nå en boks på nesten 1kubikkmeter. Er dritt lei av å frakte denne til og fra lan, og har derfor tenkt å gå til innkjøp av litt mindre kabinett. Og siden jeg ikke kan så mye om kabinetter lenger, hadde jeg håpet på hjelp fra dere.

Kabinettet må:

*ha plass til minimum 7 stk harddisker

*ha plass til 2-4 stk cd-rom

*ha tilstrekkelig med vifteplasser (dette kan jo også fikses selv)

*ikke koste alt for mye

*ha plass til en bZerk 500W PSU (NB! Strømforsyningens dybde er 176mm. ATX spesifikasjonen sier 140mm. Med unntak av dybden så er strømforsyningen produsert i henhold til ATX spesifikasjonene.)

Hvordan kabinettet ser ut bryr jeg meg ikke om. Men det må være plass til min vannkjøling, og mine 7 harddisker.

Min vannkjøling består av en 240mmx120mm radiator, en hydor l30 pumpe og en vanntank. (Har ikke kjøpt en vanntank enda, så hvis dere finner en liten en som passer hadde det vært supert).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett litt på det stacker kabinettet. Men er usikker ang plass til PSU. Noen som har noe å si på det?

har også vært en tur innom microplex, og der fant jeg dette.

Så ut som at det var ganske bra med rom i dette kabinettet. Da har jeg plass til alt av harddisker og viftekontroller osv osv + at jeg får moddet inn endel vifter til kjøling av harddisker og radiator.

Hva synes dere?

EDIT: Ojojoj, tror kanskje jeg fant det perfekte kabinettet: :-D

Endret av Cloud
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...