Telcontar Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Har postet denne under programvare også, men her er det mest trafikk så......... I disse virus(/orm) tider synes jeg det er på tide å investere i et godt antivirus program, spesielt når jeg hver uke mottar en email med et eller annet ukjent vedlegg (som heldigvis Outlook 2002 siler foreløpig). Noen forslag til hva som er best og billigst, trenger ikke å være hyllevare på Elkjøp, kjøper gjerne via web fra USA eller lignende. Telcontar _________________ Dell Dimension XPS-R450-->XPS-R1000 WinXP Pro Corporate Edition PIII 1GHz (snart 1200MHz) 768MB RAM WD 80GB 7200rpm SB Audigy Player Yamaha 16x10x40x Toshiba 4x DVD Asus 7700 Deluxe GeForce 2 [ Denne Melding var redigert av: Telcontar på 2001-11-29 12:24 ] Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Verdt å sjekke ut Kaspersky Antivirus, tidligere kjent som AVP. Jeg har i alle fall gode erfaringer med dette. http://www.kasperskylabs.com Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Norton AntiVirus har har vært det beste i mange år og er fortsatt best. Automatisk oppdatering av virus lista osv. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 visst du har Telenor Internett så har du mulighet til å laste ned Norton Antivirus 2002 gratis fra sidene deres. Det er fullversjon med mulighet til Liveupdate gratis. Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Jeg kjører Norton nå og er godt fornøyd med det. Har også prøvd McAfee, men har en følelse av at dette programmet ikke greier å finne alle virus selv om det er oppdatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå