Steini Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Er det virkelig slik at det ikke går ann å legge til mp3 filer til videoen i pinnacle? Kan man kun legge til lyd fra cd? Finner ikke ut av dette... Er det noen som har noen svar/tips? Steini Lenke til kommentar
tomy Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 det fungerer helt topp med mp3 i pinnacle studio 7 tomy Lenke til kommentar
Hullakazam Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 jeg har også et problem med pinnacle, når jeg prøver å legge in mp3 musikk henger det seg opp, og loading mp3 står bare å blinker mens ingenting funkerc :sad: Lenke til kommentar
rese Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Jeg bruker Studio 7, og har ingen problemer med å benytte mp3-filer. Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Har ingen formening om hva som funker med Pinncacle osv... MEN: Generelt er det lurt å unngå å bruke komprimerte lydformater når man jobber med DV, da dette lett kan forringe kvaliteten på lyden. Ikke glem at DV har ukomprimert lyd med spesifikasjoner som matcher DAT. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå