Mojo Pin Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Hei. Jeg og en kompis av meg har laget en film. Når vi lagret den på pc`en, får vi en *.IMG-fil på litt over 4 GB. Vi vil gjerne brenne ut denne videoen på en DVD+R plate. Noen som veit hvordan man gjør dette? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Hmmm, Dere har laget en film, og så plutselig ble det en .img fil ut av det? Skulle vel ikke være noe problem å åpne en .img fil hvis Dere vet hvordan man lager den? Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 *.IMG er en image fil, som kan brennes ut med de fleste brenneprogrammer. Nero er fint til dette, som anbefalt ovenfor. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Hvilket videoredigeringsprogram er det som bruker .IMG ? Har ikke støtt på den benevnelsen før (så har jeg aldri drevet med videoredigering heller). Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 okei, takker=) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Dette har ingenting med hardware å gjøre, og dessuten lukter det litt av denne tråden når du sier at dere har lagret en film som en .img-fil som tilfeldigvis er litt over 4 GB. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg