Dinsdale Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Jeg klarer ikke å bestemme meg. Nå bruker jeg WASD og musa som "andre-tastene" og det funker bra etter intensjonen vil jeg tro, men det er noe som ikke stemmer. Det ble nevnt i omtalen at man går glipp av endel i spillet siden man sitter og ser frenetisk på hvor lyset kommer neste gang, og det er ganske irritende egentlig. At man på slutten får et bord i hue og må starte på nytt fordi man bommer på tasten kan ødelegge min dag , men løsningen har definitivt sine svakheter. Jeg må legge til at scenen der huset faller fra hverandre og rømningsekvensen ble ganske "heartpounding", mye på grunn av denne løsningen, men jeg skulle gjerne kunne fulgt med litt mer på det som skjedde på skjermen, og ikke bare på disse hersens "lysene". Så hva tror dere? Kan dette løses på en bedre måtè? Ideen er jo god og innovativ, men den har mangler. Mangler som kan forringe spillopplevelsen og gjøre den mindre interessant enn den kunne vært. Endret 30. september 2005 av Dinsdale Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) sett spillet på easy så går det litt tregere, da rekker du å se hva som skjer også syntes det er litt orginalt, gjerne flere spill ala fahrenheit. Endret 30. september 2005 av mushi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå