Coderz Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Jeg har en ganske ny(3 måneder gammel) logitech optisk og trådløs mus Den har funka helt greit i alle spill helt til i dag når jeg skulle spille cs, musa klikker på den måten at det ser ut som om spillet lagger mens ping og alt er ok. Jeg har prøvd å reinstallere cs uten hell. Noen som aner hva problemet er? Lenke til kommentar
DCP Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Bytt batteri eller sett sender saken nærmere musa (ev fjern gjenstander som står i veien) Lenke til kommentar
Coderz Skrevet 17. august 2002 Forfatter Del Skrevet 17. august 2002 Det er helt nye batterier og mottakeren står ca. 10cm fra musa. Lenke til kommentar
Coderz Skrevet 17. august 2002 Forfatter Del Skrevet 17. august 2002 Hmm det som også er rart er at quake 3 funker uten å hakke sånn som det gjør i cs Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Coderz: Hvilket OS? Hvis det er XP, så burde du kjøre en musefix (hjalp for meg, jeg hadde samme problem som du beskriver) Muse fiksen finner du her: musefix _________________ Andre Skare Berg home.no/aderlig [ Denne Melding var redigert av: Aderlig på 2002-08-17 13:17 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå