Gå til innhold

Guide for tekniske problemer med BF2


Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
Jeg kjøpte spillet når det kom ut. Har problemer med at cd keyèn ikke virker nå.. Har prøvd å reinstaller det, men får samme mld.. har prøvd å sendt en mail til eagames, men får ikke respons.. noen forslag til hva som er feil/ problem ??

9446768[/snapback]

 

jeg har samma problem. hva fa.... kommer det av? ønsker et kjapt svar på det.

Lenke til kommentar
Noen som veit om bf funker med win vista home basic? Får ikke instalert det :(

8602347[/snapback]

Jeg lurer også på om det er mulighet for å innstallere BF2 på Vista Home Basic.

 

Jeg får md5 error på flere filer når jeg innstallerer Battlefield 2.

Endret av Keldon
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Har det problemet med at spillet fryser seg og lyden går i en loop, hadde ikke det den første måneden ca i bc2. Forferdelig irriterende, spillet er et av de få 3dshooteren jeg liker. Spørs vel om jeg orker punge ut et par hundre for et lydkort for å få spilt. Nesten utrolig at problemet har vart så lenge, og at så mange sliter, uten at problemet hverken blir erkjennet av ea eller fikset. Helt bakmål.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Du kan legge til denne:

Ved helt tilfeldige punkter fryser skjermen din og lyden går i en loop, eneste du kan gjøre er å restarte maskinen

 

Løsningen er å slå av onboard audio og enten installere et lydkort, eller bruke USB headset.

Har funket for meg og for veldig mange.

Dette løser kun hvis du får det problemer som jeg har markert.

 

Har et par dager siden re-installert Windows og har også probleme med kortvarig frysing. Nå akkurat etter jeg mistet nette for et sekund er det så være at til å med skrivinga mi lage og ja det skjer i hele Windows, både i nettlesern og ellers og i bc2 men bare i multiplayer(var ihvertfall slik igår) og først etter jeg installerte BC2, har deinstallert bc2 hjalp ikke. Har re-bootet og endret lyd(brukte HDMI altså grafikort som lydutgang etter jeg omøblerte rommet som kjede rett før jeg re-installerte Windows) til det jeg bruke før ommøblering, hjelpe ingenting. Er det noen som har en forslag, før jeg starte en nytråd eller kanskje må reinstallere på nytt igjen. CPU og RAM load er normalt lav, men "Ytelsesmåler" gir utslag på hver lag veit ikke hva det har å si.

 

Dessuten mistet jeg nettopp(etter reinstallerte BF:BC2) alle statsene mine, har googlet litt og lest at dem komme tilbake etterhvert, for håpe på det, treng dem jo ikke vis ikke jeg for spilt på grunn av lag allikevel så.

Lenke til kommentar

Du kan legge til denne:

Ved helt tilfeldige punkter fryser skjermen din og lyden går i en loop, eneste du kan gjøre er å restarte maskinen

 

Løsningen er å slå av onboard audio og enten installere et lydkort, eller bruke USB headset.

Har funket for meg og for veldig mange.

Dette løser kun hvis du får det problemer som jeg har markert.

 

Har et par dager siden re-installert Windows og har også probleme med kortvarig frysing. Nå akkurat etter jeg mistet nette for et sekund er det så være at til å med skrivinga mi lage og ja det skjer i hele Windows, både i nettlesern og ellers og i bc2 men bare i multiplayer(var ihvertfall slik igår) og først etter jeg installerte BC2, har deinstallert bc2 hjalp ikke. Har re-bootet og endret lyd(brukte HDMI altså grafikort som lydutgang etter jeg omøblerte rommet som kjede rett før jeg re-installerte Windows) til det jeg bruke før ommøblering, hjelpe ingenting. Er det noen som har en forslag, før jeg starte en nytråd eller kanskje må reinstallere på nytt igjen. CPU og RAM load er normalt lav, men "Ytelsesmåler" gir utslag på hver lag veit ikke hva det har å si.

 

Dessuten mistet jeg nettopp(etter reinstallerte BF:BC2) alle statsene mine, har googlet litt og lest at dem komme tilbake etterhvert, for håpe på det, treng dem jo ikke vis ikke jeg for spilt på grunn av lag allikevel så.

Kjøpte meg lydkort, fungerer fint nå.

Deaktiverte du onboard sound når du brukte skjermkortet som lydenhet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...