Anders Voldsund Skrevet 1. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Før har Battlefield 2 fungert heeilt fint. Men no etter at eg klokka opp skjermkortet litt, er det hakking. Skjermkortet vart berre klokka opp for ei lita stund, ettepå vart det klokka ned att. Skjermkortet som eg trur gjer at det er sånn; er eit Sapphire Radeon X800XL, som har Core på 400 og Memory på 490, klokka eg opp til 418 på Core og 510 på Memory. Den nyaste driveren er installert og eg har re-installert spelet ein gong og patcha det, men framleis er det feil når eg spelar. Veit nokon kva som er feilen...eller det er sikkert overklokkinga, men var det for mykje..har aldri overklokka før, skulle berre teste med AtiTools for å få bedre 3DMark score. Hakkinga er veldig irriterendes og det går ikkje ann å spele med den. Endret 1. mars 2006 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
macdegus Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 jeg har spilt BF2 siden realse, nå fikk jeg ny HDD og måtte innstaller på, spillet virker helt fint til jeg innstallere den nye patchen(har prøvd både først 1.12 og så 1.2 og kun den store 1.2) når det er gjort klikke spillet helt, i form av at det ikke er noe video i bakgrunnen i menye og når du har lastet inn en bane så mangler det hus og det legger så mye at du kan ikke flytte musa engang. jeg tror dette kommer av at jeg ikke har de aller første patchene som kom ut(før 1.12) hvor kan jeg få tak i disse henne? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 3. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2006 www.gamershell.com www.battlefield.no www.filefront.com Men eg trengte ikkje dei gamleste da eg måtte installere pacthene på nytt. Det er jo lov å prøve. Lenke til kommentar
[^..^]Christian Skrevet 7. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) kjøpte meg nettopp nytt skjermkort x800xt AIW, byttet opp fra 9700pro,, dette samtidig som patch 1.2 kom ut... Men jeg får elendig ytelse,, på alt på low får jeg 40 fps max,, på medium kommer jeg så vidt over 20.... Dette var alt MYE bedre med 9700 pro,, så jeg lurer , er dette patchen eller skjermkortet/bf2tweaking (skulle ikke ha så mye å si med tweakingen da, siden jeg bruker samme instillingene som med 9700pro).. Jeg dessuten testet kortet i 3dmark05, og der fikk jeg over dobbelt så mange poeng som med 9700pro,, så det burde ikke være skjermkortet...... Noen inspill ? edit: andre specs: 1024MB ram og en overklokka xp3000 Endret 7. mars 2006 av [^..^]Christian Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2006 må si jeg er DYPT skufet over EA games og BF2 når det gjelder tekniske problemer. f.eks blackscreen, for en utrolig uproff måte å varsle at du har komplikasjoner. tragisk. og en annen ting er oppløsning, jeg klarer ikke boote spillet i min LCDs native oppløsning som er 1280x1024, kan ikke velge det i spillet engang. der er 1280x960 satt som maks oppløsning. noen som vet hvordan jeg kan fikse det?, setter jeg den til 1280x1024 i video.con krasjer spillet, kan ikke velge ingame. OSSN kan jeg få 1280x1024!? Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 9. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2006 kjøpte meg nettopp nytt skjermkort x800xt AIW, byttet opp fra 9700pro,, dette samtidig som patch 1.2 kom ut... Men jeg får elendig ytelse,, på alt på low får jeg 40 fps max,, på medium kommer jeg så vidt over 20.... Dette var alt MYE bedre med 9700 pro,, så jeg lurer , er dette patchen eller skjermkortet/bf2tweaking (skulle ikke ha så mye å si med tweakingen da, siden jeg bruker samme instillingene som med 9700pro).. Jeg dessuten testet kortet i 3dmark05, og der fikk jeg over dobbelt så mange poeng som med 9700pro,, så det burde ikke være skjermkortet...... Noen inspill ? edit: andre specs: 1024MB ram og en overklokka xp3000 5716240[/snapback] Er nok selve spillet. Kortet skal klare bf2 bra, ihvertfall mye bedre enn 9700pro. Vent til i morgen; da kommer sannsynligvis 1.21 Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 17. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2006 Synes loadinga til bf2 er utrooooolig treig. tar jo svarten meg 5-8mins og loade et game. har 1gb 3200 ram, 6600gt,3200+,360gbhdd plass. Skjønner ingenting, reinstallert alt som er å reinstalle. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 18. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2006 5-8min? Oisann. Forresten til høgere innstillinger jo lengre loadingtid. Lenke til kommentar
Troxx Skrevet 28. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 Fikk et problem der musepeker ble hengende fast etter "join game".. Løste dette ved å sette controllere til default... (enda jeg ikke hadde endret noen tastefunksjoner) Problemet oppstod etter en "bluescreen"... Lenke til kommentar
Troxx Skrevet 28. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2006 Optimal BF2 installasjon? BF2 installert på egen liten partisjon (først på disken). (ikke samme disk som Windows eller swapfil) Swapfila på egen liten partisjon (først på disken). (ikke samme disk som BF eller windows). Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. april 2006 Rapporter Del Skrevet 3. april 2006 Okey, jeg har kjøpt meg BF 2 , men jeg la jo ikke merke til at det kun kan kjøres i dvd-rom, finnes det noen andre måter jeg kan få lagt den inn? Laste ned eller noe? Trenger desperat hjelp Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 3. april 2006 Rapporter Del Skrevet 3. april 2006 Se din egen tråd hvor du spør om det samme Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. april 2006 Rapporter Del Skrevet 3. april 2006 ja, jeg leiter etter litt bedre svar da... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Har fått et ekkelt problem med at jeg blir slengt ut av spillet og tilbake til skrivebordet. Jeg vet at dette problemet har vært adressert før, men jeg har ikke sett noen gode løsninger enda. Finnes det en god løsning på dette problemet? *edit* Det virker som en kombinasjon av visse knapper trykket ned samtidig trigger dette. W eller E + bla nedover knappen på musa.. Endret 12. april 2006 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Jeg hadde problemer med å ikke få joine Euro Forces servere pga "modified content". Fikset dette med å bruke EA downloaderen å laste ned og innstallere patch1.22 full. Jeg hadde allerede patchet til 1.22. Pachet bare på ny. Dette virket for meg iallefall, håper det kan hjelpe andre. Er så utrolig frustrerende å få denne typen feilmeldinger. OT: Ser for meg Homer Simpson i episoden hvor Springfield deles i 2 byer pga retningsnummer og Homer får sånn kjekk lyd i telefonen når han prøver og ringe. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 Kjøpte meg BF2 i dag. Men får selvfølgelig ikke spilt det før til helga.. Men tror dere maskina mi greier det? AMD Athlon 64 [email protected] (s939), 1GB RAM, X800GT, 17' LCD 1280x1024. Hva kan jeg forvente av ytelse her? Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 Vil nok si du skal greie å kjøre spillet meget godt på medium. Siden du "bare" har 1gig ram blir det uspillbart på high. Ytelsen blir vel >40fps vil jeg tro, med kanskje litt fps-drops der hvor det skjer endel på skjermen. Happy hunting:) Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Ok! Takk, da er det bare å sette i gang! Skal i nærmeste fremtid bli 2GB RAM. Litt lenger frem i tid blir det nytt skjermkort også. får se om det blir 7900GT/X1900GT eller Dx10 kort.. Endret 3. mai 2006 av _Ferrari_ Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Hva kan grunden være til at BF2 hopper til skrivebordet etter 5-6min med spilling? Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg fikk også et lite problem etter at jeg patchet til 1.21. Da fikk jeg plutselig noen rare grafikkfeil i form av streker over skjermen. Dette ved ca. 20% OC på GPU og minne. Disse feielene var ikke der med 1.03. De ble imidlertid borte når jeg klokket skjerkortet ned igjen... Forresten: Radeon X800GT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå