staljin Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Dårlig! Bestilte Venice 3200+, 1024MB ram, ASrock HK og 1 GB ram og en HD. Bestilte varene på torsdag. Den billigste webshoppen jeg har sett. I dag er det tirsdag, og jeg har ikke sett noen varer. Ikke er de registrert på postens trace heller. SHG påstår en hel pall(!!) er borte i posten, og kommer tilbake til meg så fort de har redet dette ut. *Joda* Sendte mail på søndag med klage, da det stod i mailen at varene skulle være fremme dagen etter. Fikk svar på mandagat de skulle høre med posten. Fikk ikke noe mer info på 7 timer. Sendte så en ny mail, og fikk svar dagen etterpå at en pall var borte. Hadde vært fint å vite det uten at jeg måtte ta initiativet! Skikkelig surr. En pall er store greier, og tviler på at den blir borte *poff* Klikker stadig refresh på min mail uten noe nytt. Dette er elendig kundeservice. Pakken min er borte og jeg forventer at de holder meg oppdatert underveis! ikke en telefon, ingenting! ELENDIG! Hei, Lurer på om denne webshopen fortjener karakter 1? Forventer ikke vedkommende litt for mye av en webshop, spesielt en dansk en. Sier, "en dansk en" da jeg selv veldig dårlig erfaring med ITbutikken. Hilsen Staljin Endret 30. september 2005 av staljin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 For en dust Lenke til kommentar
Rhulken Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Dårlig! Bestilte Venice 3200+, 1024MB ram, ASrock HK og 1 GB ram og en HD. Bestilte varene på torsdag. Den billigste webshoppen jeg har sett. I dag er det tirsdag, og jeg har ikke sett noen varer. Ikke er de registrert på postens trace heller. SHG påstår en hel pall(!!) er borte i posten, og kommer tilbake til meg så fort de har redet dette ut. *Joda* Sendte mail på søndag med klage, da det stod i mailen at varene skulle være fremme dagen etter. Fikk svar på mandagat de skulle høre med posten. Fikk ikke noe mer info på 7 timer. Sendte så en ny mail, og fikk svar dagen etterpå at en pall var borte. Hadde vært fint å vite det uten at jeg måtte ta initiativet! Skikkelig surr. En pall er store greier, og tviler på at den blir borte *poff* Klikker stadig refresh på min mail uten noe nytt. Dette er elendig kundeservice. Pakken min er borte og jeg forventer at de holder meg oppdatert underveis! ikke en telefon, ingenting! ELENDIG! Hei, Lurer på om denne webshopen fortjener karakter 1? Forventer ikke vedkommende litt for mye av en webshop, spesielt en dansk en. Sier, "en dansk en" da jeg selv veldig dårlig erfaring med ITbutikken. Hilsen Staljin Du...... det er vel fa"#%¤¤ ikke SHG's skyld at posten roter bort forsendelsene deres..... Dette her er ikke første gang posten har rota det til....og det er uansett sinnsykt mange utroe tjenere i posten..... Spesielt bærbare maskiner forsvinner veldig lett... Her har posten driiite seg ut...klag på posten istedenfor....hvorfor skal ShG være så veldig ivrige på maile deg vær 3 time da.... prøv heler å bidra til situasjonen heller. Tror ikke du SHG er like forbanna som det du er.... eksempel: Hvis du bor i Trondheim og har gitt din venn 9000kr for å betale oppkrav på en bærbar pc som ligger på posten...grunnet han har bil, du ikke...en tjeneste ..siden han skulle på posten den dagen......på mirakuløst vis mister han konvolutten med pengene..... Hvem blir du sinna på ?? ...akkurat! Ergo posten er mellomleddet mellom deg og SHG. de har rotet bort "pengene" til SHG....du har jo ingen bekymringer...men SHG har det ihvertfall.... tenk litt sunn fornuft..... Endret 30. september 2005 av Rhulken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå