mkon Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) kjør msconfig å se hva som starter opp i oppstart. Og laste ned msconfig kan du gjøre fra nett ettersom det ikke er i 2k fra før av. Tatt fra nett: services.exe is also a process which is registered as the W32.Randex.R (stored in %systemroot%\system32\ directory) and Sober.P (stored in %systemroot%\Connection Wizard\Status\ directory) Trojan. This Trojan allows attackers to access your computer, stealing passwords and personal data. It is a registered security risk and should be removed immediately. Please see additional details regarding this process Med andre ord kan dette godt være ett virus. Så ta en tur til "regedit" og sjekk angitte lokasjoner for snusk. Ingenting er umulig Endret 5. oktober 2005 av darkz Lenke til kommentar
CreativeNX Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 kjør msconfig å se hva som starter opp i oppstart. Og laste ned msconfig kan du gjøre fra nett ettersom det ikke er i 2k fra før av. du vet vel ikke tilfeldig hvis hvor man kan laste det ned? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 http://www.techadvice.com/specs/files_st1.asp?fnid=3398288 Og du vet hva www.google.no er Lenke til kommentar
CreativeNX Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 http://www.techadvice.com/specs/files_st1.asp?fnid=3398288 Og du vet hva www.google.no er takk for linken men du trenger ikke være så spydig hehe Lenke til kommentar
mkon Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hehe....det var ikke meningen, sorry. Men google er der for deg Lenke til kommentar
CreativeNX Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 lei for å si det igjen folkens.... men selv med msconfig så finner vi ingen feil da heller, og ingenting som har noe med problemet å gjøre. dette synes umulig å løse for øyeblikket... Lenke til kommentar
mkon Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg vet ikke hva du ser i startup og det i msconfig, men enten er det noen av tinga som har starta opp i services.exe som crahser eller så har du et virus som går på services.exe. Lenke til kommentar
CreativeNX Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg vet ikke hva du ser i startup og det i msconfig, men enten er det noen av tinga som har starta opp i services.exe som crahser eller så har du et virus som går på services.exe. har nok ett virus som kjører "bak" Services.exe skulle bare ønske den CD-rom'en kunne funke for da kunne jeg boote maskina med Windows PE og scanne den for virus derfra. da hadde jeg sikkert fjernet det..men maskina tror CD-Rom'en er en diskettstasjon Lenke til kommentar
mkon Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Enten må du reparer windows slik at alle systemfiler blir installert på nytt, du mister da ingenting på pc`en. Ellers er nok da rådet å ta en liten reinstallasjon. Endret 5. oktober 2005 av darkz Lenke til kommentar
CreativeNX Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Enten må du reparer windows slik at alle systemfiler blir installert på nytt, du mister da ingenting på pc`en. Ellers er nok da rådet å ta en liten reinstallasjon. hadde jeg hatt en CD-ROM som funka så hadde jeg reparert windowsen for lenge siden... Lenke til kommentar
mkon Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Eksterne disker da?....tror de skal boote, ihvertfall om hk takler usb boot Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Prøv å deaktiver alle ikke-nødvendige services: blackviper's 2000 services. Bruk super tweak kolonne. Hvis noen ikke vil stoppe, sett dem på disabled og restart. Endret 5. oktober 2005 av hishadow Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Flyttes fra bærbare pcer til windows Lenke til kommentar
CreativeNX Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Eksterne disker da?....tror de skal boote, ihvertfall om hk takler usb boot hishadow Skrevet 05/10/2005 : 18:10 Prøv å deaktiver alle ikke-nødvendige services: blackviper's 2000 services. Bruk super tweak kolonne. Hvis noen ikke vil stoppe, sett dem på disabled og restart. Jankee Skrevet 05/10/2005 : 22:55 Flyttes fra bærbare pcer til windows denne pc'en har 1 USB 1.0 tilkobling og denne funker ikke blackvipers 2000 services gjorde ingen forskjell jankee: hva mener du med det?? Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hei. ta å last ned msconfig via google.com så kjører du msconfig. Så ser du der hvor det står General. trykk på den Diagnotic Startup - load basic devices and services only. trykk apply->ok->restart. Se om dette funker. Jeg er ikke sikker altså, men verdt et forsøk. Du kan også prøve å starte opp via Safe Mode å se om den bruker like mye der også. Hvis du har prøve stortsett alt av antivirusprogram og oppdatert dem, og ingen av dem finner noe så tror jeg nok ikke det er et virus. Må være noe annet som har kommet seg inn på maskina. Har du prøvd antispyware programmer da? Ad-aware Spybot Microsoft Antispyware Vanligvis skal de fleste Antivirusprogrammer finne Trojanske heter også, men det er mulig at en eller annen trojan har gått antivirusprogrammen hus forbi. Bruker maskina gennerelt lang tid på å starte og avslutte? Lykke til. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Du er sikkert lei av å kjøre div. skanner, men jeg kan anbefale: TrendMicro Housecall som er en online-tjeneste, både antivirus og antispion. Har klart å fjerne trojanere som Norton ikke klarte... Lykke til! Lenke til kommentar
CreativeNX Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 dere kan slutte å tenke folkens leverte den inn til proffe folk og de fant heller ikke feilen. + at nå finner ikke maskina noen hardisker heller hehe så proffene makke det til enda verre :S (elkjøp OMG!! ) men admin's kan lukke denne tråden for eier av pc'en skal kjøpe seg ny pc takk for alle råd og forslag folkens!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå