RedRocK Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Hei! Jeg har hatt min router i noen måneder nå! Det er en SMC router (kodenavnet er: SMC7004VBR V.2) Men når jeg idag skulle inn på internett fikk jeg at siden ikke fantes! Fikk også opp "Begrenset eller ingen tilgang" Dette ser du i bildet jeg har lagt ved! Jeg er nå koblet direkte gjennom modemet...Og dette fungerer bra, så er ikke internetten som er "borte" Det som også er litt merkelig er at hvis jeg KUN har koblet inn strøm ledningen til routeren, lyser det at port 1 er koblet til, selv om det ikke er koblet til noen TP kabel :S Jeg har prøvet å restarte routeren og innstallere program varen på nytt...Når jeg innstalere programmet til routeren, fikk jeg feilmeldingen "Could not connect to DHCP (er ikke sikker på at jeg skrives akkurat sånn) Jeg husker at første gang jeg satt opp routeren, fikk jeg en addresse som jeg skrev i web browseren min og så kunne jeg logge meg inn på routeren! men jeg husker ikke addressen eller passordet for å logge seg på routeren Var noe med Http://<og en ip addresse> På forhånd takker jeg for alle svar, mvh. Carl Henrik *EDIT: Får heller ingen Gateway addresse :S Endret 30. september 2005 av RedRocK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå