B-QL Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Da er det vel snart en eller annen som skal ut og sykle snart? Lenke til kommentar
Howard Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 ATI hadde opprinnelig planer om å tilby R520 i AGP-utgave. Nå skal disse planene ha blitt droppet. Les mer Lenke til kommentar
svingstang Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 da blir det vel Dahle i rosa trikàt fra Trondheim til Oslo da gutter?? Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Da er det vel snart en eller annen som skal ut og sykle snart? Hehe, jeg sykler frivillig, men vet hvem du tenker på ;D Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 OT : Aah! gleder meg til Oivind Dahle skal sykle. Men det er bra at utviklingen går i riktig retning. AGP er avleggs! Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 skjønner ikke helt vitsen med pci-e enda jeg da. agp 8x har jo mye mer båndbredde å gå på. eneste grunnen til at de lanserte pci-e er for å selge mer skjermkort og nye hovedkort. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Litt synd, egentilg, i og med at det er folk som sitter på rimelig fete S754/939/478-oppsett og bare har ventet på R520 med tanke på å forlgenge plattformens levetid litt til. (Hva ville du helst hatt, en P4 3,4EE på S478 eller en "slapp Prescott" på samme frekvens på s775?) Men det er jo positivt at O_D skal ut på sykkeltur, da! Lenke til kommentar
expose2k Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Vi gleder oss, vi får stå ved oslo grensa og heie hen inn til mål Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Det kom ikke som en bombe Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Det var synd det ikke kommer AGP-versjon av disse kortene ja. På den annen side ser jeg fram til bildene av sykketuren! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Det var det jeg tenkte meg, blir nok bra å høre fra MR.dahle ja Lenke til kommentar
arokh Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 AGP er absolutt ikke avleggs. Grunnen til dette ligger nok i at det er enklere for produsentene å produsere PCI Express kort, dessuten må AGP byttes ut på et eller annet tidspunkt uansett. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) SYKLETUR!! Noen som kan linke til den orginale tråden? Endret 30. september 2005 av ArcticOC Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Haha dere kan lese hele historien her Jaja ser ut som det blir bra dette :!: Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Skulle ikke forundre meg om ati hadde droppa hele r520 så mye dem surrer med nå for tiden.. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 De kunne like godt ha navngitt denne nyeheten "OD på syklertur" hehe. Det er mindre interesse for hva nyheten faktisk er om =P -Stigma Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 De kunne like godt ha navngitt denne nyeheten "OD på syklertur" hehe. Det er mindre interesse for hva nyheten faktisk er om =P -Stigma Helt enig faktisk. På tide at Hw.NO forsida får opp begivenheten om den fremtidlige sykkelturen til O.Dahle Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Herr Dalhe må vel ut å sykle selv om R520 hadde kommet med AGP. Uttalelsen hans gjaldt vel kun 7800 kortene til Nvidia. Men uansett, god tur Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Poenget er vel at dahle hele tiden har sagt at NVidia slipper en AGP-versjon så snart R520 kommer med AGP. Og nå har ATI tydeligvis droppet AGP, derfor trenger ikke NVidia å komme med det bare for å ikke gi ATI hele AGP-markedet. Førstegenerasjons PCIe er vel ytelsesmessig en ganske liten oppgradering fra AGP, men det er jo en oppgradering av hele PCI-bussen i systemet (tror jeg, hehe), ikke bare for skjermkort. Når alle nye hovedkort nå kommer med PCIe i stedet for AGP, vil det kreve en heftig (dyr) overklokking å få utbytte av de råeste nye skjermkortene på selv de raskeste prosessorene det er sannsynlig at noen har i såpass gamle hovedkort. Dessuten, har man råd til å kjøpe det beste av de beste skjermkortene nå, når det i alle fall synker drastisk i pris og verdi i løpet av ganske få måneder, skjønner jeg ikke hvorfor man ikke skal kunne oppgradere hovedkortet uansett. Men det er ikke det viktigste argumentet, måtte bare nevne det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå