unwill Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Det første jeg ikke forstår er hva de mener med "bytt operatør og få headset". Hvordan vet de om jeg bytter eller ikke? Kan jeg bare gå til telenor, eller finne et telenor kontantkort, også si at jeg ønsker K750i ? Da blir kostnaden: Telenor etableringsavgift: 0-200 kr Selve Telefonen 799 Bluetooth Headset - Gratis ActiveTalk 129 x 12 = 1548 Total 2547 kr (over 1 år) Hele kjøpet koster da 2547 kr ? (også bruker jeg mitt gamle Netcom SmartTalk sim-kort siden telefonen er vel låst til Netcom?) K750i for 2,5k ink bluetooth headset, og en slags avbetaling system er vel et godt tilbud? Noe jeg har glemt å regne med eller tolket feil i regnestykket mitt? Eller finnes det bedre tilbud andre steder? Edit: Sjekket litt mer, man får vist headsetet om man bare tegner et nytt abonement. Så hele kjøpet blir da på 2337 kr. Endret 30. september 2005 av unwill Lenke til kommentar
Andersolli Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 hvordan siba vet at du skifter til netcom er vel ganske lett å sjekke, du må jo portere over til netcom fra en annen operatør, og det gjøres gjennom DOWE som er netcom sitt forhandler system. Så hvis du har et nummer hos en annen operatør så er det bare å portere over til netcom og få med deg headsettet og telefonen! ellers så har du vel regnet riktig som jeg kan se her... Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Godt ressonert! Lenke til kommentar
unwill Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Da slo jeg til på tilbudet. Mobilen lades opp nå, så i morgen kan jeg nyte min nye K750i, håper det ikke var et dårlig kjøp... w800i hadde jo vært greit, men den er over budsjettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå