Andsør Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Hei, observerte en snegle på trappen min forleden. Den sneglet seg bortover, men til slutt stoppet den, og hvilte inne i sitt hus før den fortsatte. Tok et bilde fra pausen, og skulle gjerne hatt litt kritikk på det. Mvh. Anders. Endret 30. september 2005 av Andsør Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Utsnittet er jo dritfett, man skjønner at den har gått "langt", bortsett fra det er det vel ikke mye å si. Skarpt og fint. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Pent! Skulle laget det i bakgrunns-skala! Det kunne jeg tenkt meg å brukt iallefall! Lenke til kommentar
Shutter Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Morsomt bilde! Skal jeg være pirkete så var det litt uheldig at det er så mange detaljer rett bak hovedobjektet. Kunne kansje tatt det fra en litt annen vinkel sånn gressstrået og sprekken kom på en av sidene, evt kutta det helt ut. Har du bluret det i ps? Er kun sneglen som er skarp, annet på samme fokus-avstand (som "burde" vært skarpt), er jo også uskarpt. Det gjør kansje bildet litt kunstig, men det retter oppmerksomheten mot sneglen, noe jeg antar var hensikten. Lenke til kommentar
Andsør Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Takk for svar - ja, jeg har gjort et forsøk på å gjøre steintrappen noe mer uklar, for å rette oppmerksomheten mot sneglen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå