Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nextgentel kutter linjen en dag for tidlig

Anbefalte innlegg

Dette er egentlig bare litt frustrasjon her i gården som gjør at jeg skriver denne informasjonen.

Men det kan være nyttig lærdom for andre som bestemmer seg for å skifte nettleverandør. Jeg anbefaler at man sier opp hos NGT slik at man har nett til dagen etter den dagen du egentlig har bestemt deg for å si opp.

Jeg sa opp mitt abb. hos Nextgentel slik at jeg trodde at jeg skulle ha nett til og med i dag. Det er da Nextgentel ikke enig i og har kuttet linjene i dag.

Før 12 til og med. Fordi de kutter linjene fysiskt må de gjøre det innenfor arbeidstiden sier de. Dette mener jeg er dårlig kundeservice, da de kunne ha stengt tilgangen fra routeren min fra kl. 24 i natt. Så kunne de ha sendt en teknikker for å rive ut forbindelsen i sentralen på mandag. Burde jeg sende regning på 8,30 til Nextgentel? (Regnestykket er slik: 498 kr delt på 30 dager delt på 2, siden de kuttet før 12)

Fra spøk til alvor. For meg betyr det ikke så mye at jeg ikke har nett i dag. Men ho mor som går hjemme med babyen var ikke mye fornøyd når hun prøvde å ringe ut med ip-telefonen i formiddag. Skvaldrekjerring altså. :p

Det betyr nok ikke så mye når de egentlig kutter linjene, men betaler man for en hel periode, så burde man også få en hel periode. Dette mener jeg viser hvor dårlig kundeservicen til Nextgentel egentlig er. Men som alle andre NGT kunder har jeg vært fornøyd så lenge jeg ikke har hatt behov for å ringe support eller faktura-avdelingen.

Men som den idioten jeg er, kommer jeg ikke til å bære nag til NGT lenge. Hvis de plutselig skulle bestemme seg for å ha et konkurransedyktig tilbud på nett i forhold til Lyse, så blir jeg sikkert kunde igjen.

PS:

Jeg blir jo uansett ikke på nett i helga, da jeg klarte å somle litt med egeninnsatsen og Lyse ikke helt klarer å få fiberblåserne sine til å holde tidsfristene sine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...