henrik_f Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 jeg har kjøpt me en sony ericsson p910i og jeg lurte på om de fanst eit program så jeg kan styre tven fra moblien ? Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Det finnes men det er ufattelig dårlig. man må sitte 30 cm toppen fra tven å hva er da poenget? tror det heter total ir remote eller noe slikt Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Programmet heter Psiloc Total irRemote. Regner med du finner det på my-symbian.com Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) sorry, men fatta ikke bæra fatta bare ikke den sida der Endret 1. oktober 2005 av henrik_f Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Det finnes men det er ufattelig dårlig. man må sitte 30 cm toppen fra tven å hva er da poenget? tror det heter total ir remote eller noe slikt Det fungerer utmerket, med min gamle traver som kun brukes til dette formålet, en Nokia 3650, kan jeg sitte opptil 2 meter unna og den fungerer tilfredstillende på nesten alt. Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 noen som vet hvor jeg kan laste ned ? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 noen som vet hvor jeg kan laste ned ? Det er 30 dagers trial på de fleste sider tror jeg. Sjekk my-symbian.com eller handango.com Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 har testa trial før men når e starta opp skal til og skru på tven eller noe sant så klikker telefonen. så me ta ut batterie og sette de i igjen Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 e fan de ikke på handango og fatta ikke den andre sida :S Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Direktelink: http://my-symbian.com/7650/applications/ap...dAuto=511&faq=2 Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 de va ikke kompetibelt med tlfen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå