obiwank Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Noen som kan evaluere denne lcd tvn? Pris på komplett.no : 4995,- Videoseven 26" LCD-TV LTV26C: Produkttype LCD-TV - farge Bredde 66.2 cm Dybde 24.5 cm Høyde 51 cm Vekt 13 kg Innbyggingsfarge Sølv Fjernsyn Teknologi TFT aktiv matrise TV-type Analog-TV PC-grensesnitt DVI, VGA (HD-15) Diagonal størrelse 26" - widescreen Oppløsning 1280 x 768 Bildets sideforhold 16:9 Kontrastforhold 600:1 Synsvinkel 170 grader Synsvinkel (loddrett) 170 grader Pikselavstand 0.4425mm Pixelsvartid 25 ms Lysstyrke 600 cd/m2 TV-kanalvelger Kanalvelgerantall 1 kanalvelger(e) Forhåndsvisning av flere kanaler Bilde i bilde (PIP) Mottakssystem PAL, SECAM Videofunksjoner Teletekst Ja Teletekstminne 100 sider NTSC Playback on PAL TV Ja Fjernkontroll Type Fjernkontroll - infrarød Lydsystem: Lydmodus Stereo Surround Sound-effekter Virtual Dolby Surround Høyttalere inkludert 2 høyttalere Utgangseffekt 28 watt Høyttaler(e) 2 x kanalhøyttaler, høyre/venstre - innebygget - 14 watt Forbindelser: Kontakttype 1 x VGA-inndata 1 x DVI-Digital 2 x SCART ( 21 pin SCART ) 1 x S-Video-inngang ( 4 pin mini-DIN ) Lydinngang Antenne 1 x komponentvideoinngang Diverse Kabler inkludert Koaksial RF-kabel Strømforsyning Strøminnretning Strømforsyning - intern Strømforbruk ved drift 125 watt Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg lurer på det samme. Skal ha den på rommet mitt på hybelen. Ha til Playstation, kabel-TV og DVD. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Den er da ganske dårlig på responstid, kontrast og lysstyrke, men noe bedre enn den får du ikke til den prisen. Endret 2. oktober 2005 av datating Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hm. Det er samme skjermen Elkjøp selger under navnet Matsui Jeg har sett på denne skjermen på elkjøp, og bildekvaliteten var overaskende på høyde med de dyrere TV'ene i 15.000-20.000 kroners klassen. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hm. Det er samme skjermen Elkjøp selger under navnet Matsui Jeg har sett på denne skjermen på elkjøp, og bildekvaliteten var overaskende på høyde med de dyrere TV'ene i 15.000-20.000 kroners klassen. Hallo? Er ikke så enkelt å se stor forskjell i en sånn butikk uten at de kjører "test-filmer", spør om de kan vise fotball på den for å teste etterslep, spør om de kan vise veldig mørke bilder (sjekk hvor dårlig sortfarger det blir på tv'en i forhold til de dyrere) osv... Men vanlig tv-bildet som dagsrevyen er jo ikke noe problem for noen å vise i dag og det som er dumt med den er at den ikke er HD-Ready, altså den kommer aldri til å vise bra bilde i fremtiden, kun standard-tv... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Hm. Det er samme skjermen Elkjøp selger under navnet Matsui Jeg har sett på denne skjermen på elkjøp, og bildekvaliteten var overaskende på høyde med de dyrere TV'ene i 15.000-20.000 kroners klassen. Så du mener den vil fungere bra til film- og tvtitting (mye fotball) på rommet mitt? Endret 2. oktober 2005 av Nostradamus Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hm. Det er samme skjermen Elkjøp selger under navnet Matsui Jeg har sett på denne skjermen på elkjøp, og bildekvaliteten var overaskende på høyde med de dyrere TV'ene i 15.000-20.000 kroners klassen. Hallo? Er ikke så enkelt å se stor forskjell i en sånn butikk uten at de kjører "test-filmer", spør om de kan vise fotball på den for å teste etterslep, spør om de kan vise veldig mørke bilder (sjekk hvor dårlig sortfarger det blir på tv'en i forhold til de dyrere) osv... Men vanlig tv-bildet som dagsrevyen er jo ikke noe problem for noen å vise i dag og det som er dumt med den er at den ikke er HD-Ready, altså den kommer aldri til å vise bra bilde i fremtiden, kun standard-tv... Det eneste jeg har sagt er at bildekvaliteten var bra.. Jeg har ikke sagt noe om hvor kjapp skjermen er uttover dette.. Men det virka bra når det ble spilt av en musikkvideo (svisj) ihvertfall.. Nostradamus: Hadde jeg bodd på hybel/hatt større rom så hadde jeg eid den TV'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå