Vice Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Som kjent er det svært vanlig blant rappere å lage seg et artistnavn slik at de skal virke tøffere.Personlig er jeg ikke særlig vel bevandret innenfor rap og denslags, men for meg virker det nesten som om det faktisk er en uskrevet regel om at dersom du skal rappe så må du ha et eller annet fjollete artistnavn. Kjenner noen her til eksempler på rappere som kun bruker sitt eget navn? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) tja.. Diaz bruker jo etternavnet sitt. han heter vel Alexandro Diaz hvis jeg ikke husker helt feil. ( eller var det lillebroren? ). Endret 30. september 2005 av Breiker Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) 2pac er vel godkjent?... tupac amaru shakur talib kweli.. Endret 30. september 2005 av Pinguvin Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 2pac er vel godkjent?... tupac amaru shakurtalib kweli.. Ja, men "Tupac" var jo ikke "kult" nok så han måtte gå under navnet "2pac". (Selv om jeg senere har sett ham nevnt som både "Tupac" og "Tupac Shakur") Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 du har jo Uncle Howie,som er onkel'n til en av gutta ( husker ikke hvem) i Non Phixion... han er jo med i gruppa,men rapper ikke... Uncle Howie er den råeste junker'n ever Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 David Banner? Eric B & Rakim? Erykah Badu? Lauryn Hill Wyclef Jean? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Bobby Brown heter Robert Barisford Brown så det må vel godkjennes som ekte navn. Rs125: David Banner = Levell Crump Rakim = William Griffin Erykah Badu = Erica Wright Endret 1. oktober 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå