pjuik Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Får etter en stund denne feilmeldingen "Administrator har deaktivert redigering av registeret." Etter det fungerer ikke netttilgangen med hverken Firefox eller Explorer. Samtidig forsvinner alle bokmerker og innstillinger i Firefox. Kjører jeg i sikkermodus, som jeg gjør nå), fungerer det som normalt. Logger inn som administrator, men hva gjør jeg for å aktivere igjen?? Endret 30. september 2005 av pjuik Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg ville ha kjørt antivirus og antispyware før jeg hadde gjort noe som helst og muligens en regcleaner Lenke til kommentar
pjuik Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Har kjørt alt av antispyware og også antivirus, og det er ikke noe å finne. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Prøv dette: Gå til start > kjør og skriv inn gpedit.msc. Da får du opp følgende vindu. Resten finner du nok ut av selv: Lenke til kommentar
pjuik Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Takk for det tipset, men jeg har vært inne der og sett litt rundt uten å finne ut av hvilken det er som gjelder i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Prøv dette google søket så finner du nok ut av det. http://www.google.com/search?hl=no&rls=DVX...ministrator&lr= Lenke til kommentar
pjuik Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Takker, men prøvde flere av de mest sannsynlige alternativene på Googlesøket og ingen av dem gjør at det virker. Etter det vil det ikke fungere i sikkermodus engang. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Enkelt og greitt, visst du er desperat nok installerer du hele pakka på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå