fredde Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Hei, kan få denne i en pc pakke på jobben men ser at de fleste tester gjort av denne er veldig gamle (les Des. 2004) Er dette en skjerm som er erstattet av nye modeller hos HP og dermed shippes billig ut sammen med pc pakker? Noen av skjerm ekspertene her som kan ta en raskt titt på spesifikasjoner og se om den er noe tess, eller som vil anbefale noe annet? Denne skjermen er det snakk om Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Aner ikke om denne kommer til å bli erstattet med det første ,) Dog syns jeg specksa ser meget bra ut Nå spørs det jo litt hva du skal betale for monstret, men den holder absolutt mål. Den støtter jo ekte HD så her kan du også leke deg med ffdsohw og greier Men vil oppleve sort linje oppe og nede i 1080i, da den oppløsningen er 1920 x 1080 Uansett sikkert en fin skjerm, som du trygt kan kjøpe. Fargene er nok helt greie og du må nok ha en av de store skjermprodusentene som NEC, Eizo, LaCie eller Apple ved siden av for å i det hele tatt se noen fargeforskjell. Uansett vil fargegjengivelsen være 100 ganger bedre enn den CRT skjermen du sitter på nå (mest sannsynlig) Klin til er mitt råd Lenke til kommentar
fredde Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Sitter på en xerox LCD for øyeblikket og er godt fornøyd, men kan få denne skjermen til en totalkost på ca. 6500,- gjennom jobben og vurderte derfor å bytte... Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Kjøpte selv f2304 for litt siden og er kjempefornøyd. Er så vidt jeg vet ikke kommet noe nyere. Nærmeste konkurent blir vel Dell sin 24", og hvilken av de to som er best er det vel ingen fasitsvar på. f2304 bruker forresten samme LCD panel som Apple sin 23", og HP sin L2335 23". Jeg kan trygt anbefale skjermen i allfall. Deilig oppløsning, kjempebra til spill og film. Har ingen klager på den i det hele tatt. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Da bestillte vi en slik da... 2 mot 1 i stemmer :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå