Joachim_F Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Årets Football Manager-spill er snart klar for lansering, og her litt ny informasjon og en omfattende demo av spillet. Les mer Lenke til kommentar
ttt Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Då er helga redda. lasting og lagring tar kortere tid og at de har lagt inn forbedringer i forhold til kompresjon av lagrede spill. Dette er gode nyheter. Er på tide at dei får gjort noko med dette. Ellers virker det som det er ein del spennande nyheter i denne versjonen. Lenke til kommentar
Straits Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Får håpe at samtalene med spiller gruppen fungerer, og det med å forhandle om høyre lønninger mer penger til transfer så er jo ikke dette noe nytt da.. får håpe den store forskjellen på 05 og 06 er at styret faktisk vurderer det å kanskje furer litt på kravene.. Hvorfor fjernet de egentlig muligheten til å utsette kamper?? Dette savnes, pluss muligheten til å forhandle om sponsorer.. Sjøl kommer jeg til å spille fm uendelig mange timer sjøl om jeg ikke er 100% fornøyd.. Men det skal jo noe til da.. Gleder meg ihvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg