lohelle Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Det er sankten ikke lett å ha masse annlegg og SAMTIDIG ha plass til LITTEGRANN bagasje.. Problemet er at jeg helst vil ha reservehjulet på plass også.. spørs om reservehjulet må bort.. eller noen som har tanker rundt dette? legger ved et bilde.. må få montert "ting" skikkelig, men har ikke bestemt meg for HVORDAN enda.. bilen er en Volvo S40. Kasse er ikke FERDIG enda, så den blir bedre.. Kassen er 80 cm bred til info. Endret 30. september 2005 av lohelle Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Har aldri hatt punktering selv, men Murpy's lov vil antageligvis melde seg om jeg hiver ut reservehjulet. I slike stunder er det kjekt å ha reservehjul på boks Satser du på hjul på boks så vil det kanskje være en tanke å lage et nytt gulv i 19mm MDF med lufteslisser til etpar vifter som kjøler forsterkerne og gjerne et innfelt vindu av herdet glass. Selve gulvet kan jo festes til kassa på en enkel og grei måte som gjør at de de ikke ligger og skrangler mot hverandre, men sitter godt sammen. Tenker på en enkel festeanordning som er diskret og kjapp å demontere. Har etpar idèer i huet, men det tar for lang tid å skrive ned her, hehe Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 jeg tror reservehjulet får slappe av i garasjen... Da må jeg lage nytt gulv.. Hmm.. Da er det vel kanskje best å lage dette to eller 3-delt for lett demontering... Men prøblemet er at det er meget knapt med plass. må faktisk ut med gult og reservehjul for å få inn subkassen min (legge ned bakseter osv).. Så jeg må få lage en "lett" festeanordning for forsterkerene slik at de monteres etter at kassa er på plass.. huff! For et styr! Det positive er at jeg har 4-5 cm klaring fra kasse til hattehylle når kasse er på plass. Så et todelt gulv vil gå bra. (sette inn kasse UTEN gulv. Flytte kasse helt bak. Legge på gulv fremst.. flytte kasse oppå gulv... legge på gulv bakerst.. Hmm.. Bør vel gå bra dette her! Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Forsterkerne kan f.eks monteres på en egen plate med etpar biter firkantstål under som dyttes inn i tilpassede bøyler. På motsatt side kan du ha tilsvarende skinner av firkantstål som klampes fast av ei bøyle med hvor du har gjenga opp et hull for en vingemutter el.l for tilstremming på hver side. Har en idè om en festeanordning lik det en finner for festing av forhjulet på en sykkel på gulvet. Løft opp hendelen, dra til deg og napp ut hele stasen Dette burdte funke bra for å holde ting stabilt. En kan også montere samme type festeanordning som en har på bilhengere. Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Hehe, hørtes ikke ut som du hadde så god plass nei. Vel, lykke til med gulvet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå