MrLee Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 like bra eksempel på en goth som en fyr med at en kis med zz-top skjegg, rosa leotard og tutu skulle være ett bra eksempel på typisk homofil mann... Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 For de som har blink: http://blink.dagbladet.no/user/index.html?user_id=520366 http://blink.dagbladet.no/user/?user_id=530511 Bildet er av en 10år gammel gother jente Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) http://blink.dagbladet.no/user/files/s/so/...nd/PICT0784.JPG Og på 10åringens profil: Allow me: HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHA Endret 26. oktober 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 hva er det med gothere og bite? en gother her jeg bor bet en jeg kjenner når de skulle kysse tror han starta og blø osv.... min mening er at alle gothere er sære. 4930006[/snapback] Roger, biting er turnon, men ikke så hardt at man begynner å blø da Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 http://blink.dagbladet.no/user/files/s/so/...nd/PICT0784.JPG http://blink.dagbladet.no/user/files/m/mo/...i/_____hm.JPGOg på 10åringens profil: http://blink.dagbladet.no/user/files/m/mi/...oth_girl_lg.jpg Allow me: HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHA 5064936[/snapback] Hihi, kommer fra Stranda samme plassen som jeg kommer fra Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 ting jeg liker: blod haha, sært! En 10årig gammel gotherjente facinert av blod :!: Jeg viste ikke hva goth var når jeg var 10 Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Merkelig, alle gotherane som LarsP og citric lista opp på Blink har vore på sida mi i dag uten at eg har besøkt dei først. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Merkelig, alle gotherane som LarsP og citric lista opp på Blink har vore på sida mi i dag uten at eg har besøkt dei først. 5065199[/snapback] Haha! Du vet at gothere har magisk kraft, ikke uten grunn at de kler seg som hekser og trollmenn ;D Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Ja jeg kjente ei som var gother, og kan med 100% sikkerhet si det er pga psykiske problemer gothere starter. 4949292[/snapback] akkuratt..... det er en del gothere i min vennekrets, ikke alle som har psykiske problemer.... ok ingen av dem har. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) herregud, smågoths altså Endret 27. oktober 2005 av Jonki Lenke til kommentar
sixx Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 noen kan være sexy da:P Men goth er sært... De vokser fra det Så veit jeg om en "true" gother som satt på rommet sitt alene å skjærte seg med kniv, tok blodet i en kopp å drakk sitt eget blod... Ikke vet jeg om det stemmer(men han har store sår hele tia på arma ), men hvis det stemmer er det bare sært!! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 noen kan være sexy da:PMen goth er sært... De vokser fra det Så veit jeg om en "true" gother som satt på rommet sitt alene å skjærte seg med kniv, tok blodet i en kopp å drakk sitt eget blod... Ikke vet jeg om det stemmer(men han har store sår hele tia på arma ), men hvis det stemmer er det bare sært!! 5066906[/snapback] Er det så sært da? Folk er forskjellige, noen drikker øl, noen brus og noen blod Lenke til kommentar
XzYLsiT Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Forstår ikke klesstilen, eller hvordan de oppfører seg jeg altså. Stygt og teit . Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Forstår ikke klesstilen, eller hvordan de oppfører seg jeg altså. Stygt og teit . 5068618[/snapback] Oppførselen er jo forskjellig, hadde en gother jente på besøk for noen uker siden. Hun hadde korsett, skikkelig mye sminke og veldig kult hår ^^ Hun var jo kjempehyggelig da Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg har sett noen gothere som faktisk kunne kle seg og sminke seg slik at det så bra ut. Men mange greier det dessverre ikke og ser ut som en dass. Jeg reagerer litt på den overdrevne depresjonen til noen av dem - tviler på at de har det så elendig som "Kuang fra Thailand (Terkel i knipe)". Ellers har jeg prata med mange hyggelige. Wannabes fins uansett i alle varianter og overalt. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Forstår ikke klesstilen, eller hvordan de oppfører seg jeg altså. Stygt og teit . 5068618[/snapback] Øhh... hvis du på død å liv må kjøpe rosa camo for å bli sett på som tøff eller hip, så ville jeg heller være et avik. <<Ååhh, best å gjøre som alle andre og ikke tenke selc men overlate tenkingen til de som sier det er kult!?!>> Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) De fleste gothere er vandrende freakshows som snerrer med engang du får øyekontakt med dem. Selvom de elsker oppmerksomhet. Endret 30. oktober 2005 av Rs125 Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Er det bare meg, eller har denne tråden blitt en mobbetråd mot gothere? Uansett, gothere går greit. Fjortisghotere kan derimot brenne i helvette. Jævla fjortistisper med "depresjoner" Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Pasient-: Vil tro at tråden egentlig handler om fjortisgotere da "ekte" gothere omtrent er ikke-eksisterende. (Jeg har i hvertfall aldri sett noen... ) Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Pasient-: Vil tro at tråden egentlig handler om fjortisgotere da "ekte" gothere omtrent er ikke-eksisterende. (Jeg har i hvertfall aldri sett noen... ) 5079593[/snapback] Hva er en "ekte" gother? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå