Gå til innhold

Diskusjonstråden om Gothere og relaterte ting.

Lollapalooza

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

noen kan være sexy da:P

Men goth er sært... De vokser fra det :p

Så veit jeg om en "true" gother som satt på rommet sitt alene å skjærte seg med kniv, tok blodet i en kopp å drakk sitt eget blod... Ikke vet jeg om det stemmer(men han har store sår hele tia på arma :p), men hvis det stemmer er det bare sært!!

Lenke til kommentar
noen kan være sexy da:P

Men goth er sært... De vokser fra det :p

Så veit jeg om en "true" gother som satt på rommet sitt alene å skjærte seg med kniv, tok blodet i en kopp å drakk sitt eget blod... Ikke vet jeg om det stemmer(men han har store sår hele tia på arma :p), men hvis det stemmer er det bare sært!!

5066906[/snapback]

Er det så sært da? Folk er forskjellige, noen drikker øl, noen brus og noen blod :cool:

Lenke til kommentar
Forstår ikke klesstilen, eller hvordan de oppfører seg jeg altså. Stygt og teit :p .

5068618[/snapback]

Oppførselen er jo forskjellig, hadde en gother jente på besøk for noen uker siden.

Hun hadde korsett, skikkelig mye sminke og veldig kult hår ^^

Hun var jo kjempehyggelig da :)

Lenke til kommentar

Jeg har sett noen gothere som faktisk kunne kle seg og sminke seg slik at det så bra ut. Men mange greier det dessverre ikke og ser ut som en dass. Jeg reagerer litt på den overdrevne depresjonen til noen av dem - tviler på at de har det så elendig som "Kuang fra Thailand (Terkel i knipe)".

Ellers har jeg prata med mange hyggelige. Wannabes fins uansett i alle varianter og overalt.

Lenke til kommentar
Forstår ikke klesstilen, eller hvordan de oppfører seg jeg altså. Stygt og teit :p .

5068618[/snapback]

Øhh... hvis du på død å liv må kjøpe rosa camo for å bli sett på som tøff eller hip, så ville jeg heller være et avik.

<<Ååhh, best å gjøre som alle andre og ikke tenke selc men overlate tenkingen til de som sier det er kult!?!>>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...