LarsP Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg liker ikke gothere. Vi hørte på Britney Spears på skolen, og så kom en gotherførstiss og heiv stoler etter oss i klasserommet (gjentatte ganger)-: HAHAHA. En gother beit meg en gang, hun hadde huggtenner. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) hva er det med gothere og bite? en gother her jeg bor bet en jeg kjenner når de skulle kysse tror han starta og blø osv.... min mening er at alle gothere er sære. Endret 30. september 2005 av citric Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg liker ikke gothere. Vi hørte på Britney Spears på skolen, og så kom en gotherførstiss og heiv stoler etter oss i klasserommet (gjentatte ganger)-: det hadde eg og faen meg gjort! skal være rimelig sjuk for og høre på britney spears Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 det hadde eg og faen meg gjort! skal være rimelig sjuk for og høre på britney spears Seriøst? Du mener at du "har rett" til å bombardere folk, bare fordi de hører på musikk du ikke liker? I tillegg stempler du dem som mentale? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg liker ikke gothere. Vi hørte på Britney Spears på skolen, og så kom en gotherførstiss og heiv stoler etter oss i klasserommet (gjentatte ganger)-: det hadde eg og faen meg gjort! skal være rimelig sjuk for og høre på britney spears Britney er da dyktig hun. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 det hadde eg og faen meg gjort! skal være rimelig sjuk for og høre på britney spears Seriøst? Du mener at du "har rett" til å bombardere folk, bare fordi de hører på musikk du ikke liker? I tillegg stempler du dem som mentale? du gjør jo akkurat det samme .. hvis du får "Lov" å rakke ned på mennesker som liker det okkulte så få eg lov til å rakke ned på mennesker som liker britney..fair and square Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 du gjør jo akkurat det samme .. hvis du får "Lov" å rakke ned på mennesker som liker det okkulte så få eg lov til å rakke ned på mennesker som liker britney..fair and square Forskjellen er vel at sosohal ikke kaster stoler på alle gothere han ser. Eller? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 du gjør jo akkurat det samme .. hvis du får "Lov" å rakke ned på mennesker som liker det okkulte så få eg lov til å rakke ned på mennesker som liker britney..fair and square Beg you pardon? 1) Jeg kaster ikke stoler etter folk med en annen musikksmak enn min 2) Har aldri stemplet gothere som mentale Har heller aldri rakket ned på noen. Eneste jeg sa var at jeg ikke liker gothere. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Litt satt på spissen for og fremheve et poeng det der då.. ok, greit så du rakker ikke ned på gothere, men du e en av ytterst få. whatever.. syns no bare at så lenge folk ikke skader andre så kan de gjøre ka søren de vil. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Visste ikke at det fantes en egen gother grupper før nå, og at det var så mange av dem Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Litt satt på spissen for og fremheve et poeng det der då.. ok, greit så du rakker ikke ned på gothere, men du e en av ytterst få. whatever.. syns no bare at så lenge folk ikke skader andre så kan de gjøre ka søren de vil. Hun jenta prøvde jo å skade oss major. :| Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Konge! Enda en slik tråd:) Gothere eier. Synd de ikke kan kjøre moped .. Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Synd de ikke kan kjøre moped .. Hvorfor kan de ikke det? Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Hun jenta prøvde jo å skade oss major. :| hehe, you deserved it det e jo alltid noen super freaker, ikke alle gothere som går til angrep på folk med dårlig musikksmak... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Jeg liker ikke gothere. Vi hørte på Britney Spears på skolen, og så kom en gotherførstiss og heiv stoler etter oss i klasserommet (gjentatte ganger)-: det hadde eg og faen meg gjort! skal være rimelig sjuk for og høre på britney spears Britney er da dyktig hun. *Kaste stol etter LarsP* EDIT: Er kanskje litt EMO selv. Men bruker aldri nagleband eller sånt. Eneste er svarte klær. Og sær. sær sær humor.. Endret 30. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Gothere er tapere. Virkelig tapere. Og for å underbygge min påstand: I rest my case.... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 GIDDER DU A SLADDE DET BILDET ELLER?? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg er skåldet! Mine øyne!! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 GIDDER DU A SLADDE DET BILDET ELLER?? Tåler du ikke å se en vanlig penis? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 GIDDER DU A SLADDE DET BILDET ELLER?? Tåler du ikke å se en vanlig penis? Jo, men det der var da alt annet enn en vanlig penis... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå