Gå til innhold

Diskusjonstråden om Gothere og relaterte ting.

Lollapalooza

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg liker ikke gothere. Vi hørte på Britney Spears på skolen, og så kom en gotherførstiss og heiv stoler etter oss i klasserommet (gjentatte ganger)-:

det hadde eg og faen meg gjort! skal være rimelig sjuk for og høre på britney spears :thumbdown:

Britney er da dyktig hun. :)

Lenke til kommentar
det hadde eg og faen meg gjort! skal være rimelig sjuk for og høre på britney spears  :thumbdown:

Seriøst? Du mener at du "har rett" til å bombardere folk, bare fordi de hører på musikk du ikke liker? I tillegg stempler du dem som mentale?

du gjør jo akkurat det samme .. :roll:

hvis du får "Lov" å rakke ned på mennesker som liker det okkulte så få eg lov til å rakke ned på mennesker som liker britney..fair and square

Lenke til kommentar
du gjør jo akkurat det samme .. :roll:

hvis du får "Lov" å rakke ned på mennesker som liker det okkulte så få eg lov til å rakke ned på mennesker som liker britney..fair and square

Beg you pardon?

1) Jeg kaster ikke stoler etter folk med en annen musikksmak enn min

2) Har aldri stemplet gothere som mentale

Har heller aldri rakket ned på noen. Eneste jeg sa var at jeg ikke liker gothere.

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke gothere. Vi hørte på Britney Spears på skolen, og så kom en gotherførstiss og heiv stoler etter oss i klasserommet (gjentatte ganger)-:

det hadde eg og faen meg gjort! skal være rimelig sjuk for og høre på britney spears :thumbdown:

Britney er da dyktig hun. :)

*Kaste stol etter LarsP*

EDIT: Er kanskje litt EMO selv. Men bruker aldri nagleband eller sånt.

Eneste er svarte klær. Og sær. sær sær humor..

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...