Gå til innhold

Hvordan blir du som prest behandlet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en lvl 60 priest, og priest er spennende greier. Men kjedelig av og til.

 

I instancer er vi healbots. Og å gjøre 3 eller flere instanser på rad med bare healing er ufattelig kjedelig.

 

Som en priest ELSKER du en GOD WARRIOR. En som vet hva aggro er osv. Fantastiske greier.

 

Som priest er favoritt party 5 man: Priest (meg) Warlock, Warrior, Druid og mage!

 

Mye cloth ja. Men funker hver gang :)

Lenke til kommentar

Jeg er lei av prester som tror de er Bruce Almighty, de tror de er helt overpowerd i grupper og da tar de gjerne instances (jeg gjør SM nå) 2-3 lvler lavere enn andre, greit at de har stam buff og er made for healing, men erfaringen er at jeg (mail shaman) er bedre på flere områder:

 

1) Whiner ikke

2) Bruker mindre mana = mindre nedetid for gruppa

3) Gjør ikke så mye hvis en mob slår på meg (har 45% AR)

 

Jeg har vel et litt vridd syn på prester på min lvl, siden de har vært omtrent like gode som meg til å heale pga at de har vært et par lvler lavere. Jeg har ingen tvil om at Holy Specced prester er uunværlige på lvl 60, men på veien opp, så kan de likeså godt omføre seg som andre folk.

Endret av PinneVed
Lenke til kommentar
Jeg er lei av prester som tror de er Bruce Almighty, de tror de er helt overpowerd i grupper og da tar de gjerne instances (jeg gjør SM nå) 2-3 lvler lavere enn andre, greit at de har stam buff og er made for healing, men erfaringen er at jeg (mail shaman) er bedre på flere områder:

 

1) Whiner ikke

2) Bruker mindre mana = mindre nedetid for gruppa

3) Gjør ikke så mye hvis en mob slår på meg (har 45% AR)

 

Jeg har vel et litt vridd syn på prester på min lvl, siden de har vært omtrent like gode som meg til å heale pga at de har vært et par lvler lavere. Jeg har ingen tvil om at Holy Specced prester er uunværlige på lvl 60, men på veien opp, så kan de likeså godt omføre seg som andre folk.

men du som shaman har INGEN måte å miste aggro på, og hvis du får mob på deg og fortsetter å slå på den så kan ikke tanken ta aggro så lett fra deg. Prester tar en fade bare.

 

Og skjønner ikke hvordan du kan bruke mindre mana, presten har mer spirit, mer mana og billigere heals per mana?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Om noen plager meg i en pickupgruppe/raid så blånekter jeg å heale dem mere bare. Må være eneste roguen som noengang har gått fra alle items på full durability til totalt rød.

 

Sånn kan det gå når man ruller på en tailoringpattern (BOE) og skal slenge den på AH. Trur ikke han tjente på den for å si det slik ; )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...