Dinsdale Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Har du noengang forbannet måten du må paire mobilen og f.eks headsettet eller dongelen på din SE? Vel, nå har sony kommet med en løsning som gjør at du slipper dette, dette gjelder så vidt jeg skjønner alle mobiler med BT. Måter det fungerer på er at headsettet søker etter enheter i nærheten. Hvis BT er på vil det poppe opp en bekreftelsesmelding på skjermen hvor du må godkjenne eller avslå. Før måtte man lage en kode (f.eks 0000) og deretter godkjenne med denne koden og gjennomføre pairingen. Gamlemor og andre som ikke er særlig teknisk anlagt bruker ofte ikke slikt utstyr blant annet pga dette. Vil legge til at mitt Logitech-headsett fungerer omtrent slik. Jeg har riktignok pairet det en gang på gamlemåten, men det funker omtrent slik nå. Når jeg setter meg i bilen trykker jeg bare på en knapp på headsettet, så er jeg connected. Men jeg ser jo grunnen til at det skal gjøres enda enklere. Les mer her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå