SUPERJANNE Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) hei. jeg vet ikke hvor jeg skulle legge dette spørsmålet, Men jeg samler på Nokiamobiler, har de i et slikt glass skap/monter. skal ha ca 65 modeller, og det blir dyrt i lengden! hvor kan jeg få kjøpt dummyer hen? veldig takknemlig for alle svar! hilsen Jmmks Endret 30. september 2005 av SUPERJANNE Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 gå på en el-kjøp butikk elns.. og spør om du kan få deres modeller når de fjernes fra hyllene Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 de bruker ikke dummyer! jeg fant på ebay! men dere kan sende en pri om dere har/vet om noen. veldig dyrt å få shippa det hit. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 de bruker ikke dummyer! jeg fant på ebay! men dere kan sende en pri om dere har/vet om noen. veldig dyrt å få shippa det hit. Elkjøp bruker dummier jo.. har ikke sett en ekte telefon på en elkjøp butikk på mange år.. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Her bruker elkjøp de ekte telefonene. De er påslått og man kan prøve dem. Utrolig bra egentlig! Er festet med alarm da. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Elkjøp i Trondheim bruker også ekte telefoner, noe jeg synes er meget bra. Men mange andre butikker bruker jo dummies, så du kan jo se om du får til en deal med noen? Hvis ikke kan du jo prøve å ta kontakt med importøren av Nokia? De kan sikkert hjelpe deg bedre enn noen, hvis de vil. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Ring til Nokia Norge, de får dem inn i Norge såvidt jeg vet. Vi på jobben får esker en gang i måneden eller noe sånt med dummyer, mye blir kastet. Kan jo se om jeg får smugla noen med hjem etterhvert da, noen spesielle du er ute etter da? Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Flyttes til "Åpen diskusjon om mobil". Dette har lite med amobil seg selv å gjøre. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Ring til Nokia Norge, de får dem inn i Norge såvidt jeg vet. Vi på jobben får esker en gang i måneden eller noe sånt med dummyer, mye blir kastet. Kan jo se om jeg får smugla noen med hjem etterhvert da, noen spesielle du er ute etter da? TUSEN TAKKER! ja begynner å få endel nå, men mangler 6630, de "rare" 72XX , 8810, N90, N70, N91etc de gamle får man vel ikke dummyer til nå? Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 de bruker ikke dummyer! jeg fant på ebay! men dere kan sende en pri om dere har/vet om noen. veldig dyrt å få shippa det hit. Elkjøp bruker dummier jo.. har ikke sett en ekte telefon på en elkjøp butikk på mange år.. Elkjøp er jo så og si de eneste butikkene som har ekte mobiler og mp3 spillere, slik at alle kan prøve dem. Sånn er det iallefall i mitt distrikt. Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hvis du bor i Oslo, vet jeg at Elkjøp på Storo bruker dummier! Lykke til med samlingen! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 takk takk Emil! (å alle andre) henter nmeg glass skap/montel, med spot og speil til torsdag! skal legge inn skrytebilde etterhvert her... Lenke til kommentar
zand Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det er ikke Nokia Norge som ordner med dummyer. Er et firma som administrer det for dem. Tror dessuten ikke de selger dem til andre enn forhandlere. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) men jeg kjenner forhandlerene ......og vil kjenne fler! ønsker nå veldig N90 dummy! 8800, og N70... Endret 4. oktober 2005 av SUPERJANNE Lenke til kommentar
Erren Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hmm, har snakka en del med folka på den loka mobilsjappa, og de forteller om at småunger kommer inn og stjeler dummier :!: Jeg er selv veldig glad i dummies, men å stjele noen kommer jeg neppe til å gjøre Uansett spøker de med at de visste at jeg kom rundt hjørnet når dummyskapet er låst :!: Du kan vel egentlig bare være litt stamkunde Bli litt kjent med de bak disken, så får du nok dummiene når de blir utdatert =P Btw, var en liten unge som stjal en dummy mens jeg så på Etterpå gikk han ut til gjengen og kasta den i bakken og lurte småbarn med at den var ekte og at han var rik og sånn Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 SUPERJANNE: Kan skaffe 8800 dummy, men den er ganske dyr - over 200kr... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå