JonezDaMan Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jaha, hvis noen kan hjelpe meg med dette så kan dere få 1 stk koz.... Altså, hvis jeg trykker på min shift-knapp på mitt tastatur (logitech) da skjer det mye rart... Jeg trodde det hadde et eller annet med logitech-programvare å gjøre (iTouch), og dette er fordi etter et trykk på shift så startes det opp ulike media-programmer. Som oftest starter quicktime opp og også winamp i gang iblant. Trykker jeg på shift, mens jeg skriver ting kan dette plutselig komme opp: Forslag 1: 04967 Forslag 2: iugh Forslag 3: qiopw Og selvfølgelig da etterfulgt av en oppstart av enten quicktime-player eller winamp. Jeg har prøvd å legge inn iTouch på nytt. Jeg har prøvd å bruke tastaturet uten iTouch. Jeg har lagt inn driver til tastaturet på nytt (eller rettere sagt latt xp gjøre det). Har noen noe som helst peiling på hva problemet kan være? Koz Koz Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Koz meg her, og koz meg der.. For meg høres det ut som et sånt "lure-virus" Har du forsøkt med et annet tastatur? Lenke til kommentar
JonezDaMan Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Koz meg her, og koz meg der.. For meg høres det ut som et sånt "lure-virus" Har du forsøkt med et annet tastatur? Hmmmm... virus ja, jeg trodde kanskje det kunne være det også... Jeg har ikke forsøkt med et annet tastatur ennå gitt. Burde jo egentlig prøvd det også. Jeg får ta en skikkelig virus-supah-sjekk så får vi se. Danke! Koz Koz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå