int20h Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Asus har lansert en ny Super-Multi DVD DL-brenner som vil bli tilgjengelig i løpet av kort tid. Les mer Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Ettersom jeg er en av de få her til lands som trenger DVD-Ram så høres den kul ut for meg. (Dette er et innlegg) Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Kjipt at raske medier kommer lenge etter raske brennere. Fortsatt er det bare 2.4x hastighet på Dual-Layer plater i norske nettbutikker (eneste jeg finner iallefall), og selv de er svindyre(!). 70kr for en 2.4x plate, og slik har det vært siden mai/juni. Selv 16x plater kom lenge etter 16x brennere, og når de da faktisk gikk litt ned i pris, ja da kom selvfølgelig DL. Må si jeg blir litt små-irritert. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Kjipt at raske medier kommer lenge etter raske brennere. Fortsatt er det bare 2.4x hastighet på Dual-Layer plater i norske nettbutikker (eneste jeg finner iallefall), og selv de er svindyre(!). 70kr for en 2.4x plate, og slik har det vært siden mai/juni. Selv 16x plater kom lenge etter 16x brennere, og når de da faktisk gikk litt ned i pris, ja da kom selvfølgelig DL. Må si jeg blir litt små-irritert. Ja, hadde dual-layer vært litt gunstigere kunne det kanskje gått ann å backe opp filmene mine på det, sånn det ser ut nå, så vurderer jeg å bare legge det på harddisk. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå