dagulf Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Er det noen som kjører Linux mot Skandiabanke her? Jeg er prøvd litt diveres uten å lykkes helt. konquerer feilet helt i starten. Mozilla 1.0 fikk feil med sertifikatene slik at serveren hevedet at jeg hadde ut ugyldig sertifikat. Opera lot meg logge inn, men ingenting virker ut over det. Her finnes det flere permutasjoner med hva man setter opera til å identifisere seg som. I alle tilfeller, er det noen som har noen gode råd? Jeg må få fikset dette ellers kommer aldri kona til å konverterte til Linux. (Jeg kjører forøverig Lycoris distro med 2.4.18 kjerne) Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Funker fint med mozilla, du må bare velge 1024 bit nøkkel når du skal laste ned sertifikat, velger du 2048bit funker det ikke. Lenke til kommentar
Anborn Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Jeg har brukt opera mot skandiabanken, men da med Windows. Fungerte dårlig helt til jeg valgte å logge inn med gammel meny. Da fungerte det plutselig. Du kan velge gammel meny i innloggingen. Anborn Lenke til kommentar
dagulf Skrevet 17. august 2002 Forfatter Del Skrevet 17. august 2002 Takk skal dere ha begge to. Jeg har prøvd begge triksene og de virker. Da er det en windows bruker mindre i verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå