-Teddy- Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Fikk nettopp en oppgave om å skrive 10 setninger om Lois Armstrong men jeg har aldri hørt om'n. Skal lese opp for klassen (på engelsk) om 40min. Søkte litt på google, tror han er musiker av noe slag men jeg har også funnet endel bøker skrevet av en Lois Armstrong... Noen som iallefrall kan si noe grunnleggende om han av noe slag? Endret 30. september 2005 av Ueland Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 There u go Takker og bukker. Ikke rart jeg ikke finner noe når jeg skriver Lois Armstrong. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Sier "What A Wonderful World" deg noe? Lenke til kommentar
*nitram* Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Ganske helt utrolig at du først ikke har hørt om han (han er forholdsvis kjent ja) og i tillegg greier å skrive navnet hans feil... (Til Admin...: Jeg vet at denne tråden er gammel, bare ønsker å ytre mine tanker om slike poster...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå