Backbone Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Vil redigere litt lydklipp, mp3-filer osv. hvilket program kan jeg bruke? Lenke til kommentar
lre Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Goldwave eller acid funker fint til ditt behov tenker jeg. Lenke til kommentar
Kjellfh Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Adobe audition ganske enkelt og får gjort mye med det når man har brukt det litt. go det Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 okei, thnx Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 mAXIEE: Kan man lagre til vanlig mp3, eller bare til mp3pro? I Cool Edit Pro 2 (forgjengeren til Adobe audition) kan man bare lagre til mp3pro (komprimert format) Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Du! Adobe audition er det råeste programmet jeg har brukt, og du kan lagre i allslags codecer og instillinger Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 mAXIEE:Kan man lagre til vanlig mp3, eller bare til mp3pro? I Cool Edit Pro 2 (forgjengeren til Adobe audition) kan man bare lagre til mp3pro (komprimert format) 4974873[/snapback] Du tar så vidt jeg husker feil. CEP2 kan lagre i vanlig mp3 format også. Trådstarter: du kan også bruker Wavelab og Soundforge, same shit different wrapping Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Kan noen av disse programmene "speede opp" hastigheten på sangen? i tillegg til dette, må jeg kunne lage bra overganger, slik at jeg kan klippe to sanger til å bli en sang. Et must er jo selfølgelig også å kunne lagre i mp3 eller wma-format etterpå Lenke til kommentar
guzzi1972 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Kan noen av disse programmene "speede opp" hastigheten på sangen? i tillegg til dette, må jeg kunne lage bra overganger, slik at jeg kan klippe to sanger til å bli en sang. Et must er jo selfølgelig også å kunne lagre i mp3 eller wma-format etterpå 5129072[/snapback] Soundforce kan du speede opp hele låta, speede opp gradvis, fade hist og pist, og rett og slett leke deg masse med lyd. Har brukt programmet selv for lenge siden (versjon 7.0) og det har allskensk funksjoner. Manualen er et par hundre sider... Og du kan lagre i mp3, wav, og det skulle ikke forundre meg om du kan lagre lyden på gamle vinylplater også om du føler for det! Det står ikke på mulighetene! Anbefales. Jeg er spesielt glad i den grafiske fremstillingen som gjør til at det å klippe og lime ut deler av musikken går som en lek. Genialt om du vil "sample" andre låter i en låt du jobber med. Go Go Go Run Run Run! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå