Gromle Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Kom over serien Robot Chicken med en tilfeldighet, og wow, helt hekta! Dukkefilmserie som harselerer og parioderer over det meste. Og mange av hovedrollene spilles av de gamle heltene fra G.I: Joe, Transformers, Mask, Thundercats osv. Og de spiller selfølgelig seg selv. Sjekk ut den serien folkens! Lenke til kommentar
amarios Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Helt enig, syyk men morsom humor. Litt slitsomt i store doser men... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Slitsomt for magemusklene ja.. Hadde ett lite maraton her om dagen, og hadde vondt i magen etterpå. Elsker den type humor. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Knallgod serie. Alt er så random så en blir aldri lei det. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Går det på TV? Internett serie eller.... elller..... laster dere ned Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Går vel på TV på en eller annen kanal i USA vil jeg tro. Så må nok inrømme at jeg laster ned ja. Sjekk www.tvtome.com for mer info om det. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Ja, nei. Nå må jeg bumpe for å minne folket om denne serien. Det finnes mange episoder på youtube nå. Sjekk dem ut. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 *sjekke ut* - Og jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Haehae ja Robot Chicken er genialt! Digger den syke og random humoren! Anbefaler alle og sjekke ut episoder på youtube! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Ja, det var faktisk dritkult. Nå er natten reddet Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Det er helt fantastisk... Har sett på det noen ganger på nachspiel, og det er helt herlig Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Støtter denne.. Har sett på Robot Chicken en stund.. og synes det er veldig bra! Hærlige 10 minutter!! Lenke til kommentar
royale Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Robot Chicken er ett genialt program, utrolige mange bra klipp der. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Enig, fantastisk program, så det på et lan for ca 2-3år siden, latterkrampe! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Denne er jo morsom for de som ikke har sett den...Her! Ja Robot Chicken er morsomt...! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Robot Chicken er nå inne i sin sesong 3! http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Robot...#Season_3:_2007 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Noen som har sett sesong 1 og 2 på DVD her i landet? Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg tror ikke serien kommer på dvd i dette land... Med mindre Platekompaniet eller noen andre importerer. Har sett hele sesong 1. Litt spesiell humor, jeg liker det, og greit for de som ikke rekker 22 minutters serier før skolen! Lenke til kommentar
vallente_82 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Når de kødde med Star Wars, er det ein "egen" serie det, eller finnes de sketsjene random inni sesong ein, to og tre? Var i USA nylig og der sendte de ein kveld bare starwars "innslag" (foresten på Adult Swim) .. Lurer på om det er eget og heiter "star wars robot chicken" elns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå