CurSe Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Vurderer å hoppe av lærerutdanningen og har tenkt på å skaffe jobb mens jeg venter på at Grafisk Design skal begynne. Jeg er et lite nattdyr så en jobb med nattevakt hadde ikke vært så dumt, men det eneste jeg kommer på er bensinstasjon. Noen som vet om noen andre yrker hvor en ufaglært kan jobbe? Bør også nevne at jeg har minimalt med arbeidserfaring Lenke til kommentar
nokiakiller Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 du kan høre med noen hoteller om de har en nattevakt stilling som er ledig. har selv jobbet som nattevakt 5d i uka i 6mnd og nå jobber jeg som nattevakt i helgene på et mellomstort hotell. men det er en tinge jeg vil advare deg om. å jobbe nattevakt er hardt. jeg jobber fra kl 22,00 til 08,00 og sover så og si hele dagen og siden en sover hele dagen så mister en mesteparten av kontakten med venner. hvis du får jobb på et hotell så må du også være forbredt på att du må jobbe helger. en anen ting er att mange trur en nattevakt bare sitter på ræva hele natta og gjør ingen ting. DET ER FEIL jeg kjenner 2 andre som jobber natevat og vi har såvidt tid til en 30 min pause i løpet av en natt. hvor bor du ?? kansje jeg vet av et sted som trenger natte vakt. hvis du vill så kan du svare meg på pm. hvor gammel er du ? mesteparten av hotellene vill ikke ansette en person under 25 siden nattevakten ofte har baren eller resepsjonen, + att du har ansvaret for hotellet og gjestene. og siden det er prat om alkohol og penger så er det litt strengt. men hvis du trur du passer som nattevakt så vill jeg anbefale det. fordi en tjener godt når en jobber om natten. hilsen nokiakiller Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Fyller 21 år i desember, så det kan kanskje begrense mulighetene? Tror at jeg vil trives som nattevakt siden jeg er et "nattdyr". Alltid vært glad i å våke til morgentimene. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Det må jo nesten bli innen serviceyrket. Kanskje telefonkatalogen? Eller gamlehjem, sykehjem, men der trenger du nok noe arbeiderfaring? Hva er du utdannet som dA? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Er ikke ferdig utdannet som noe enda. Har vært gjennom følgende: GK Elektro IKT Driftsfag VK2 Almenn påbygging Militæret 1 år Lærerutdanning 2 år Lærerutdanning, men er 90% sikker på at jeg hopper av. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Kan jo til nøds ta en securitas kurst. Fikk iallfall tilbud om det mens eg var i millitæret.. det gikk over 3 helger, og så var man utdannet securitass når man var ferdig PS: Tok aldri det kurset jeg. Glemte å melde meg på :/, Hadde jo vært greit å ha som en nødløsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå