Macint0sh Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Quote: Den 2002-08-17 20:31, AldaZar skrev:Ikke misforstå, jeg har kjøpt alle spill jeg eier og har, men ikke til Xbox, støtter ikke Lillemyk i noe som helst. Er det Stjeling når man får ting gratis?? Så du synes det er greit å stjele fra utviklere (MS er definitivt ikke alene om å utvikle spill til Xbox, selv om det kan se ut som om du tror det) bare fordi plattformen er utviklet av MS, som antageligvis også har laget OS-et ditt? Intelligent. Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Quote: Den 2002-08-17 20:31, AldaZar skrev:Ikke misforstå, jeg har kjøpt alle spill jeg eier og har, men ikke til Xbox, støtter ikke Lillemyk i noe som helst. Er det Stjeling når man får ting gratis?? For en idiotisk uttalelse. Sett på maken. Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Quote: Så du synes det er greit å stjele fra utviklere (MS er definitivt ikke alene om å utvikle spill til Xbox, selv om det kan se ut som om du tror det) bare fordi plattformen er utviklet av MS, som antageligvis også har laget OS-et ditt? Intelligent. Oxo er du Gamer.no ansatt t.o.m. :grin: :grin: [ Denne Melding var redigert av: AldaZar på 2002-08-17 22:07 ] Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Quote: For en idiotisk uttalelse. Sett på maken. Har du ikke? Her har du maken Ikke misforstå, jeg har kjøpt alle spill jeg eier og har, men ikke til Xbox, støtter ikke Lillemyk i noe som helst. Er det Stjeling når man får ting gratis?? Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Quote: Den 2002-08-17 22:12, AldaZar skrev: Quote: For en idiotisk uttalelse. Sett på maken. Har du ikke? Her har du maken Ikke misforstå, jeg har kjøpt alle spill jeg eier og har, men ikke til Xbox, støtter ikke Lillemyk i noe som helst. Er det Stjeling når man får ting gratis?? Sånne som deg ødelegger for spillutviklerne. Det er helt greit med modchips for å teste spill osv (Ja, jeg har modda XBox, Evo2.2). Ja, jeg har endel kopierte spill, men det som er fint med det, er at man kan teste spillene før man kjøper. De som ikke er verdt å kjøpe, kjøper man ikke, mens de som er virkelig bra betaler man for. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 jeg gleder meg mere til gta3 vice city enn doom3. jeg har ikke sett noenting i doom3 som gir meg lyst til og kjøpe det eller låne det av en venn eller laste ned ifra kazaa, spillet er nok ett fps spill som man går lei av på mindre tid en det tar og installere det. er det noenting nytt i spillet? har jeg skjønt det rett så vil det være enda ett gørr kjedelig fps spill med kjedelig multiplayer slik som rtcw eller halo f.eks, hvis noen har linker til videoklipp eller noe annet snask så ville det vært fint, er spillet så bra som alle sier så gleder jeg meg :smile: Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 17. august 2002 Forfatter Del Skrevet 17. august 2002 ElPolla:her kan du se demo fra DOOM3.Den er på 47mb og viser gameplay i ca 10 min. FTP://FTP.Freenet.de/pub/4players/B...II_gameplay.avi Ellers finner du alt om spillet på http://www.tothegame.com Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 tror dere doom3 er alene om og ha "så god" grafikk da? doom3 har nok grafikk som er sånn midt på treet når det kommer ut. Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 17. august 2002 Forfatter Del Skrevet 17. august 2002 Neida,kikk på Hitman2 bildene på gamespot,spesielt burde du sammenligne grafikken xbox/PS2/PC.Men Doom er nå noe spesielt syns jeg da.. Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Nå er det en kjensgjerning at du El_Polla ikke liker fps spill så godt. At du også slakter dette fps spillet selv om det ikke er kommet ut enda, kommer ikke som noe sjokk akkurat. Må være litt mer tålmodig med slaktinga en det du er nå. Med den innstillingen der gir du ikke spillet en kjangs en gang. Litt Doom 3 lesestoff: http://www.tomshardware.com/business/02q3/...0817/index.html Rune. Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Quote: Den 2002-08-17 22:57, El_PoLLa skrev:tror dere doom3 er alene om og ha "så god" grafikk da? doom3 har nok grafikk som er sånn midt på treet når det kommer ut. er enig med deg her. Det er allerede spill under utviklling som ligger på grafikk-nivå med doom3, og som kommer i samme periode om ikke tidligere. Det er på tide at et selskap som id software sparker konkurenter i ræva med strålende og skremende kunsthopp. De andre følger etter. De bare må. Tror neste år vil gi noen spennende tittler. Jeg sier ikke doom3 har middelmådig grafikk, men at vi kanskje overreagere en smule til noe som ikke kommer før om over et år. Husker godt første gang jeg leste om Team Fortress 2 og den utrolige MRM teknologien som skulle brukes. MRM skulle skalere polygonantall ved avstand til objekter, noe vi ser i alle dagens spill. Jøss det er vel snart 3 år siden å enda har ikke spiller kommet ut! Fantastisk i det ene øyeblikket, men normalt og forventet i det andre. Per dags dato er vel doom3 noe av det råeste vi har sett, selv om vi ikke kan spille det. Håper vi har samme oppfatning når det kommer i butikkhyllene, men jeg tviler. Ikke pessimist men realist :wink: Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Quote: Den 2002-08-17 23:21, Kina bill skrev:Nå er det en kjensgjerning at du El_Polla ikke liker fps spill så godt. At du også slakter dette fps spillet selv om det ikke er kommet ut enda, kommer ikke som noe sjokk akkurat.Må være litt mer tålmodig med slaktinga en det du er nå. Med den innstillingen der gir du ikke spillet en kjangs en gang.Litt Doom 3 lesestoff:http://www.tomshardware.com/business/02q3/...0817/index.htmlRune. jeg gir alle spill en sjanse, tro meg. jeg liker de aller fleste spillsjangere, fps er nok den jeg alltid har likt best og liker best enda, det er ikke for ingenting at jeg sitter med everglide musematte og ms ie 3.0 vet du :smile: jeg slakter ikke doom3 enda, jeg har ikke spilt det og har ikke peiling på hvordan spillet er og har ingen grunn til og ha noen som helst forventinger til spillet. utifra div screenshots ser det ut som ett standard fps spill som rtcw eller halo f.eks, men det blir spennendes og se. jeg leser innpå den linken nå, takker for den Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 "Well, it will not be real long and if you are an experienced gamer, you might be able to beat it in a weekend, however the game will feature a lot richer content so that alone will add to the playability. " hups, en helg gameplay singleplayer her, dette spillet blir like kort som max payne virker det som. multiplayern bør være bra skal folk kjøpe spillet tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå