Lars42 Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Kilde:Gamespot.16.aug.Og med grafikken fra PC-versjonen-ingen reduksjon.Gleder meg.. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :grin: Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 lang ventetid....de skal begynne på xbox-versjonen etter at PC-versjonen er ferdig...tar litt tid å porte..vet ikke hvor lenge, men skal nok mye tweaking til ja..og det med et spill som det enda er en stund til kommer på pc...jaja...vent lenge.. Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 hva er så spesi at det komer til xb da hvorfor ikke bare spille det på pc mye bedre kontrol å greier. Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 17. august 2002 Forfatter Del Skrevet 17. august 2002 Det er noe ventetid ja..ID skal prøve å få xbox-versj.klar til E3-2003,PC eiere med 2.4 og oppover kan spille Doom3 fra nyttår..Men ikke på 42 tommers feit HDTV.... Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Quote: Den 2002-08-17 12:51, zoneman skrev:hva er så spesi at det komer til xb da hvorfor ikke bare spille det på pc mye bedre kontrol å greier. Fordi en pc som skal kunne kjøre Doom 3 med en ok framerate koster 10 X så mye som Xbox. Xbox eiere vil også nyte godt av hardware akselerasjonen for lyd, noe PC versjonen ikke vil støtte. Dessuten, hvis du ikke mestrer å spille FPS på Xbox så lider du av en seriøs form for spedalskhet. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 FPS er jo ikke det enkleste man kan spille på en konsoll... Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Det er ikke noe værre å spille med pad enn med tastatur. Vi har da alle spilt Wolf3D, Doom1-2 osv, Hexen, Heretic, Duke3D osv osv med tastis :razz: Den gang ble du jo ledd av hvis du sa du spilte med mus. Det er bare tilvenning som skal til. Dessuten er det mer rettferdig når alle spiller med samme kontroller. Lenke til kommentar
Baremeg Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Når Doom 3 kommer på Xbox skal jeg love deg de finner en måte så du kan bruke mus og tast. Jeg bruker keybord på Xboxen nå :smile: Når det gjelder grafikken er det no way at den ikke vil bli nedjustert, Xbox er klart den kraftigste konsollen, men bare vent å se... Kontrollen i Halo er jo genial, superbra, jeg spiller PC spillet Quake2 på Xbox med samme styring bare at spillet går raskere, genialt det også :wink: Lenke til kommentar
GrevRev Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Har noen av dere som bruker XB mus og tastatur til den? Det er jo fysiologisk helt logisk at det er mye mer presist med mus enn det er med en slik kontroll. Jeg har selv en bestevenn som sverger til sin PS2, men til og med han har for lengst innsett at Medal of Honor ikke her helt det samme på konsoll (kontrollmessig). Til det med grafikk og PC til Doom3. Har ikke dere forstått at siden det er lenge til Doom3 blir lansert, vil hvilken som helst kontorpakkePC klare å drive det. Kanskje til og med IBM og Compaq (dog lite sannsynlig). For de av dere som ikke har PC, og ikke trenger det er det jo forståelig. Men 90% av alle husholdninger i Norge har jo hjemmepc. Oppgraderinger blir gjort i ett sett. La oss si at man trenger et skjermkort med samme kapasitet som GF4 TI4600 for å drive doom3 glatt. Hvor mye kommer det til å koste i slutten av 2003? Svaret er INGENTING, for det har sannsynligvis gått ut av produksjon. Det er for GAMMELT. Selv kjøpte jeg den første versjonen av GF3 rundt disse tider i fjor. Det var det heftigste av det heftige. Dette kortet har for lengst gått ut av produksjon! Konklusjon: Det blir hverken bedre å kjøre eller spille Doom 3 på XB enn PC, fordi PC'ene om 1 og 1/2 år kan kjøre med langt bedre oppløsninger osv. Og til slutt: Har ikke alle dere på dette forumet PC? Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Mange som har sagt dette før, men altså: Grunnen til at fps uten mus er forferdelig er ikke at kontrollen er ubehagelig eller vond eller noe. Det er det at man ikke spiller på langt nær like godt. Det å vite at man egentlig er mye, mye bedre, eller iallefall kunne vært det om man hadde bedre kontroll ødelegger svært mye av spillgleden, iallefall for meg. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Quote: Den 2002-08-17 13:09, Lars42 skrev:PC eiere med 2.4 og oppoverkan spille Doom3 fra nyttår..Men ikke på 42 tommersfeit HDTV.... 2.4? Mener du Ghz? Tror neppe "Recommended"-kravet blir 2.4 Ghz for å kjøre Doom3. Min Willamette 1.5 med GF4Ti4400 vil sannsynligvis glatt kunne kjøre Doom3 flytende uten nevneverdige problemer. Og, sitter du kloss oppi en 42" TV? Tror ikke det, nei. Med en 19"+ skjerm vil opplevelsen bli nydelig. Se denne tråden for mer info om dette tema. Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 17. august 2002 Forfatter Del Skrevet 17. august 2002 sorry,tenkte og skrev litt feil..Selfølgelig kan du kjøre Doom3 på 1.5 osv-det avhenger vel av oppløsning osv,ja da 19 tommer er kult,jeg synes bare PC spilling er bånn i bøtta,folk henger over skuldrene dine for å se osv,og selvfølgelig er det nye grafikk-kort å få kjøpt.Doom3 vil etter alt å dømme bli kompatibelt med xbox-live,det er også et klart fortrinn framfor PC HVIS xbox-live blir juksefritt og slipper alle de ødeleggende momenter som følger med.Vi kan iallfall glede oss ALLE SAMMEN om at DOOM3 er på vei. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 De gangene jeg har spilt Xbox så lurer jeg på hvor er AA og Antistropic??De er jo hakkete hjørner overalt! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Jeg kjøper rett og slett ikke at du ikke må redusere grafikken i doom 3 på boxen, spørs jo såklart hva du mener men jeg tror ikke på at du får kjørt dooom 3 på boxen med like god grafikk som med alt på max på pc, er jo ikke alt for lenge siden man fikke kjørt quake 3 på helt masimale instillinger og akseptable frames (les 4xfsaa, 1600x1200, best textures, osv). Man får helt sikkert kjørt doom3 på xbox på noe som tilsvarer en eller annen innstilling på pc-versjonen, men at man kan få like bra grafikk som doom3 på max det tror jeg ikke før jeg har spillet i hånda. AtW Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 17. august 2002 Forfatter Del Skrevet 17. august 2002 Nei,i full oppløsning vil PC versionen være best såsant ikke xboxversjonen støtter 12oox1900(HDTV)På lydsiden vil den banke PC-utgaven i filler.Det kommer jo ann på hvor mye ID legger i jobben,Microsoft betaler kalaset vet du,blir vel dem som kjøper Blizzard også.Uansett vil vel Doom3 spilt på en highspecPC se litt bedre ut enn xbox på tv.Ellers er det vel bare et spørsmål om man liker PC eller konsollspilling.Jeg liker best å spille på konsoll, PC er jobb og nytte for meg. Lenke til kommentar
HardCubed Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Det har lenge bekrefta at Doom3 skulle komme til Xbox. Det var til og med noen onde rykter som hevda, at M$ hadde fått en deal med Id, om å lansere D3 på Xbox først, og etter en tid PC. Angående grafikken, så kommer PC versjonen til å se bedre ut, i hvert fall følge EGM (et av verdens største konsoll blad). Og dere må tenke på at når D3 kommer i løpet av 1-2 år så er både Nvidia, ATI og kanskje Creative og Matrox, ute med next gen skjermkort. Så jeg tror at PCen kommer til å få den saftigste versjonen av Doom3. Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Har hele forumet her blitt en samlingsted for xbox fanboys eller? Uansett hva slags spill jeg leser om er det xbox med i bildet. Du med 42" hdtv som sier at pc folk ikke kan nyte det store bildet; Jeg tviler på at 98% av "vanlig" folk har råd til HDTV uansett. Har Xbox selv men, men har ikke kjøpt et eneste spill til maskinen, likevel har jeg alt som har kommet ut av spill til den. inkludert alle divx mine. Desverre har jeg bare en 32" Sony Wega tv. Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 17. august 2002 Forfatter Del Skrevet 17. august 2002 At jeg har større glede av 42tommer enn pc-skjerm må vel være greit,andre får like det de vil.Ellers er jeg stolt av å ha kjøpt ca 400 spill til de fleste formater,og at utviklerene har fått penger av meg for å lage spillene.Jeg liker ikke folk som stjeler. Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Ikke misforstå, jeg har kjøpt alle spill jeg eier og har, men ikke til Xbox, støtter ikke Lillemyk i noe som helst. Er det Stjeling når man får ting gratis?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå