Longinus Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hei. Har en Fujitsu-Siemens Celsius M410 og tenkte å bytte til et nyere kabinett. Da jeg ikke vet om hovedkortet er atx-kompatibelt (Fujitsu-Siemens lager sine egne standarder og mål på absolutt alt), lurer jeg på hvordan man finner det ut. Har prøvd å ta kontakt med Fujitsu-Siemens og mellomleddet jeg kjøpte pc`en fra, men med negativt resultat. De vet ikke. Hvordan går man frem? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Sjekk side 10 i pdf-dokumentet fra Formfactor.org Det illustrerer microATX og ATX (305mm x 244mm). Dette er retningslinjer, men produsentene avviker standarden ganske betydelig iblant, og kaller det likevel ATX. Viktig er plassering av festehull: Key mounting hole 'F' er valgfri på ATX 1.1 men standard på ATX 2.1 (nyere kabinetter/ hovedkort). Er lite sannsynlig at det vil passe FSC-kort, men da ser du ihvertfall standarden. edit: skrivefeil Endret 30. september 2005 av Zink Lenke til kommentar
Longinus Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Takk for svar :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå