Datacalibel Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Lurer på om rambrikke som kobles til via USB er pålitelig. Har sett slikt til salgs på ei nettsie. Men begynte å lure når dt kosta 599 for en GB RAM??!! Noen som vet noe om dette? så feil på dette, så dette innleget er FEIL: det var usb minnebrikke, og ikke ram brikke. Endret 29. september 2005 av Datacalibel Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Det er neppe RAM men en USB-minnebrikke som brukes som et moderne alternativ til disketter, hvis ikke så ville jeg gjerne se en link som beskriver dette fenomenet. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Det er nok en USB flashdisk det er snakk om ja. eller oftere kalt minnepinne. Disse er vanligvis passe pålitelige, tåler usannsynlig mye (jamnført med div. tester på nettet som virkelig lar dem gjennomgå). Men para. som jeg er så stoler jeg ikke på en slik alene som backup. Her i huset har jeg en usb minnepinne kopi, en brent CD, på disk og papirkopi av de viktigste dokumentene... men det er meg Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Har kikket på linken du sente og dette er bare vanlige USB-flashdisker og har ingenting med RAM og gjøre annet enn at Multicom har plasert dem under RAM-undergruppen i webshopen. http://www.multicom.no/GroupsAndProducts.a...type=&HKLevel=2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå