Gå til innhold

Nytt flyspill.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, LOMAC (Lock On, Modern Air Combat) ser helt suverent bra ut. Sjekk f.eks. bilmodellene på bakken. Flyene i seg selv ser så naturtro ut at det er nesten så man blir mistenksom, men dette måtte komme dit en vakker dag uansett :grin: Ikke engang tenk på å kjøpe det om du har mindre enn 1Ghz maskin og GF3. LOMAC vil nok føre til en god del oppgraderinger over det ganske land tenker jeg.

Annet enn LOMAC har jeg ikke sjekket om Falcon 4.0 faktisk får en oppfølger. Virker som det falt i dass og at det ble med de store ordene fra G2 Interactive, men vi får vel se hva som skjer.

Har forhåndsbestilt MS Combat Flightsim 3 - det ser bærre lekkert ut og jeg er sikker på det vil bli en fryd å spille (fly..).

Lenke til kommentar

Heisann...

Dersom du ikke har prøvd Jane's F/A-18 så kan dette anbefales på det sterkeste. Jane's står jo for realism og dette gjenspeiler seg i spillet. Jane's F/A-18 har i tillegg muligheten for å laste ned nye skins og terrenger til flyene samt mye, mye mer.

Når sant skal sies så krever det sin maskin til tross for at spillet kom ut i '99, men det er så absolutt verdt pengene, og litt til...

Med fare for å bli flamet...

Jan Fredrik Lund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...